Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voe herrajumala nyt en voikkaan alottaa kattoon leffaa kun kävin postaas tonne kasari ja ysäri dänsebiiseihin. Nyt lähti semmonen playlist että, ei voi muutakun kuunnella. KOVALLA!

Vittuu kun ei vääsyytä. Tulee vähän luuseri olo sit nukkuu jonnekki 15-16 perkele.

Sama vika mulla :D noo enää tunti ni pitää lähtee jyväskylää laittaa tumpperii lisävalot, sieltä sitten Oittiin vaihtaa menopeliä ja lähtee pesee kauhakuormaaja...

Kaikki nolifet täällä viilettää tukka putkella ja säbämailat kainalossa... Jiiihaaa...

Harvinaisen asiallinen yö ollut. Johtuu asiallisista ihmisistä...

edit: januskaan ei oo vetäny keijoa takaa tänään?

Viimeksi muokattu:
Herättääks tää biisi teis kuin hyvii muistoi?

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xMm7gqowAO4&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xMm7gqowAO4&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

No janpaa nyt oltas vaan raiskattu koko yö. Tarkotin lähinnä sitä raiskaajien puutetta...

Eikös toi joskus 99 vuonna ollut kova hitti.
Mulla onki nyt tääl kasari ja ysäri-ilta, ton perkeleen threadin ansiosta. On niin tarttuvaa kamaa.

Jos mä annan pakaria sulle, niin annatko sitten suutas mulle? Tai jos ensin saan takaloosteria sulta ja sitten suuta, niin jos olet oksentamatta saat mitä vaan...

Edit: ei tarvi. Jaksteri antaa edellä sulle, mä lähen keittään kytille eka kahvia ja sitten laitan teitä molempia?

Hitto, joudun nyt varmaan sit neitseellistä rööriäni raottaan vähä sinne suuntaan. Kelasin, että toi olis liikaa sun budjetille.
Eikai aikunen mies täs nyt sit enää kehtaa lupauksiaankaan ruveta perumaan.

Back
Ylös Bottom