Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä ilmotan tosta kyllä lastensuojeluviranomasille... Jantu on ennenkin vedelly alaikäsiä paljaalla, ties missä sen mahtipuikko on käyny sukeltaan...

Jos mä sulatan kaiken joulusuklaan yheks dildoks ja jäähdytän sen. Sitten sujautan sen pakkotoistoina sun P-aukkoon...?

On joo 18v, mut muut P-soturit...

nähää jarkkou mun autos puolen tunnin pääst. Äläkä pelkää. ei lampi soutamalla kulu..
En mä vetele ku paljaalla, otan mä karkeistaki paperit pois.

Herrasmiehetkään ei kättele hanskat kädessä...

Voi, Jantu sä saat, mä jään ilman WTF?

Chuck Norris don't sleep, he waits

Mitäs kahesta peräkkäisest postauksest saikaan "rangaistukseks"?

jarkkou, jos et oo pessy TÄNÄÄNKÄÄN paikkojas niin kokeilen reissumiestä, elmukelmua tatin ympärille, kuminauha juureen ja sylkeä päähän

Aiiaiaiajjaaii... Nyt tulee Jantulle melaa mekkoon. Kai sulla mekko jo on?.
Jes, mä tiesin, että mä saan tänään ja älä huolehdi liukkaudesta. Karvat vedetään eteen, ettei ois niin kivaa sittenkään...

edit: käytä sää elmaria, mä otan muovipussin... omalle kikulille...

Toivottavasti näät unta mun pippelistä... tiedän, että näät, tuun heilutteleen sitä sun naamalles, kun nukut.

edit: sitten tehdään Jantun kaa reissumiehet, se tuo leivät, mä veistän esan alta sissijuustoo leivän päälle... Namm

Muuten, Jantu, onko sun koskaan tehnyt mieli koittaa miltä nuuska tuntuis peräreiäs tai esan alla?

Aiiaiaiajjaaii... Nyt tulee Jantulle melaa mekkoon. Kai sulla mekko jo on?.
Jes, mä tiesin, että mä saan tänään ja älä huolehdi liukkaudesta. Karvat vedetään eteen, ettei ois niin kivaa sittenkään...

edit: käytä sää elmaria, mä otan muovipussin... omalle kikulille...

Ostin zarasta ihan uuden kukkamekon sua varten.
Jos tänään ees kokeilisit olla sotkematta sitä yltä päältä?

Höpöhöpö, oot aina ennenkin tykänny olla yltäpäältä mun sper..kermassa... Miksi nirsoilet homo?

Jarkkou, laitetaan sun esan alle Jantun home-made nuuskaa...

kato, aamusin sen huulilta löytyy mun skermaa, joka on kuivunu mustaks mössöks, se on meidän aamuherkkua...

Käyn savukkeella. Te salakavalat homppelit muutitte taas yöketjun homosteluks ja mä lähdin taas mukaan... Hävetkää, kohta tulee :whip:

Mäkin tulin.... teidän molempien päälle... Pyyhkikää suut hymyssä.

Back
Ylös Bottom