Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noni nyt voin sitte mennä hyvin mielin nukkuun ku Reinzell ja minä hoidettiin jo hommat. Jantun saa jäädä tänne oman onnen nojaansa.

Jantu saat niellä, multa irtoo viä toiset... mee jarkke vaan nukkuun, kohta mekin mennään.

älä ees kuvittele, tuoppas se sulopeppus tänne ni isi näyttää miten tuhmia poikia rangaistaan..

Arvatkaa mitä... Jopa minä olen tällähetkellä väsynyt tähän homosteluun. Taisin saada pitkän tauon jälkeen liikaa kerralla... liian monelta...

Taidan siirtyä vähäks aikaa vaan sänkyyn vetää botzlojoo eli pötköttään...

noniin, te pikku nussunassut, setä lähtee nyt nus.. eiku nukkumaan pienen poj.. eiku patjan kanssa. Haistakaa te vaikka paskat. Öitä :haart:

Last Man Standing Motherfuckers.

Kyllähän se tiedettiin jo aluks, että kenellä täällä seisoo pisimpään,... siis kuka seisoo.

Mä olen nyt matkalla töihin..Jee:D
Edit kello 5.20

Huomenta. Hyvää työpäivää, itse lähen kohta puoliin sänkyyn vetään hirsiä... Zzzzzzz
Zzzzzzzz.

No, u suck my ballswet. Good Night.

Oon tippunu listalla aika hyvin. Tänäkään yönä en jaksa kattoa teitä, tää ketju on menny ihan liian homoksi. :lol2:

edit:
TOP10

User Name/Posts

Prayer 905
^Pitbull^ 832
Janpa 826
Weiland 782
Mike 749
Dymond 734
shiba 528
JP Fux 417
elasto 356
Mahoney 351

Astun alas lepakkoluolasta... Otan weikan mukaani ja vetäydyn takaisin kolooni...

edit:
:lol2: Dymond

kuukauteen en oo pässy nauttiin seurastanne mutta kun luin eilisen yön settiä läpi niin morjes.. :wtf: vitun homot...pääsenkö mukaan omalla pikku slaikkarillani?!?!?

Kai dinho pääsee, sillä voi olla jopa kaikkein isoin mahtimela..

edit: eihän viimeyö nyt juuri mikään ihmeellinen ollut, ei ollut kipiä, columbuu tai misukkaa, eikä Shibaa prkl..

Jantu ja preijjeri kyllä jako kaikille...

Back
Ylös Bottom