Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Where's all tha ladies? ei oo paljo näkyny, kun te homppelit säikyttelitte ne pois :(.
Noh, enää taitaa olla valveilla vaan todelliset Pakkis-soturit...?

Ooh, voimargariini, sä oot 100kg puhdasta rakkautta. Olen pystyssä ja voisin jakaa sulle vähän omaa kättäni ja kookosöljyllä valeltua ruskeaa reikää.

Eix Mice enää walwo, menix ce nuq. Missä kaikki pikkupojat... Janpa? voih, neitsytäässit on nukkumassa.

heti kovenin, kun sä tulit darling... Olin tosiaan vähän hajoomassa, mutta kiva, että tulit.

tulit suoraan mun suuhun, höntti.

Missäköhän kaikki muut pikku hinttarit on? Eivät varmaan kykene liittymään sofistikoituneeseen keskusteluun, tai ehkä ovat lykkimässä toisiaan kakkoseen....oon kade...

Jätkät ottanu tämän yöhomman tosissaan ja tulee kaapista ulos porukalla - psst näitä voi lukea päivälläkin normaalit ihmiset ;)

Normaalit ihmiset? Jaa pakkiksella normaaleita ihmisiä? älä ny viitti...
Tosipanomiehet valvoo yöt ja nolifet selaa palstaa päivisin...

Sulle tarvii vissiin vähän laittaa lihaa piiloon...

voihan lukee, mä luen päivällä aina uusiks mitä toi yöReinzell on skrivannu. Se taitaa olla aika homppeli...

Repeilin tolle paljonko pakkis painaa?-ketjun lopulle. Kylle pakkislaiset on perustyhmiä ;)

edit: Jumalauta Mike, sä kiilaat aina mun eteen. Alkaa vituttaan tollanen, kohta saat jotain mitä et ole ennen nähnyt.

Viimeksi muokattu:
Kahen tunnin päästä salille. Kattelen Judas Priestiä juutubesta. Tässä Reinzellille omistettu yön virallinen yöteemainen homopuppelivideo:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RzpHmbwqHLM&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RzpHmbwqHLM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

peekele

Nyt nukkuun apinat

Homot nukkumaan! Katoin Superbadin loppuun - ei ollut ehkä paras nuorisokomedia minkä olen nähnyt, muuten - ja nyt läksin salille pumppailemaan selkää. Vot!

Se, että yöketjussa homostellaan, tarkoittaa vain sitä, että kirjoittajat ovat vaan normaalia viriilimpiä, testosteronibodareita. He eivät moninaisista syistä johtuen kykene tyydyttämään kaikkia halujaan päivällä, joten he purkavat jäljellä olevat paineensa yöketjun vallitsevissa olosuhteissa.

Miesten kesken jutut menee homosteluksi, ihan niinkuin intissä.

Jos taas paikalle tulee naisyksilöitä, he saavat kaikkien miesten imartelevan huomion. Paitsi Kipin, hän on yksin vaeltanut pimeässä yöketjussa liian kauan ja hyväksynyt sen, että olisikin oikeasti homo...

Back
Ylös Bottom