Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikki tämä homoilun lisääntyminen johtuu kiistatta ilmastonmuutoksesta. Olen tosin turvassa 7.kerroksessa, edes ilmastonmuutos ei pääse näin korkealle. Sitäpaitsi mulla on puukko jolla lasken ilmastonmuutoksesta ilmat pihalle jos se yrittää mitään.

Mä kyllä kiipeen 7.kerrokseen ja mulaa on tainnutuskaasua millä lasken ilmat pihalle sun aivoista. Tämän jälkeen riisun sut alasti ja duunaan sua parvekkeella, samalla nautin ilmastonmuutoksesta johtuvasta lämpimästä tuulen vireestä...

Mulla olis puolikas pitsaa vielä jääkuapissa. Se raha ja aika mitä kavereilla menee kaljotteluun o muutenki paree käyttää syömiseen ja 06 sitten virkiänä salille.

En mä weikka ehdi. Suunnittelen naisten P-saunaopenia. Minä toimin toosan syvyysmittaajana ja mittausvälineet on ihan omasta takaa... Maikki tekee kuvaussessiot, maksu luonnossa.

Yö-ketju on kuin baari. Ihmiset on sekasin ja luulee saavansa tehdä mitä haluaa. Mike toimii järjestyksenvalvojana ja heittää pahimmat apinat niskaperse-otteella katuun.

Se ero tosin on, että kaikkii sisällä olijat ovat pakkislaisia ja suurinosa vippejä, joten keskinäisiä agressiiviisia kohtaamisia tulee aniharvoin.

Miettikää jos Mike kirjottelis kännissä tänne, mitä se sanois meille?

edit: muutakuin hyvää iltaa, pitäkää hauskaa mulkut, mun palstalla.

Viimeksi muokattu:
Perkele! Tarjolla oli puol litraa jäätelöä tai maitorahka. Onnistuin valitsemaan jälkimmäisen. Nyt jos sais lopullisen dieetin vedettyä (vaikka joulunahan tunnetusti ei mässäillä ;)) :rock:

En mä weikka ehdi. Suunnittelen naisten P-saunaopenia. Minä toimin toosan syvyysmittaajana ja mittausvälineet on ihan omasta takaa... Maikki tekee kuvaussessiot, maksu luonnossa.

Itsevarmuudesta päätellen luotat vissiin siihen, että se pitää paikkaansa että naisten keskimäärinen syvyys on 7cm?

Perkele! Tarjolla oli puol litraa jäätelöä tai maitorahka. Onnistuin valitsemaan jälkimmäisen. Nyt jos sais lopullisen dieetin vedettyä (vaikka joulunahan tunnetusti ei mässäillä ;)) :rock:

tänään ois tarjolla puol litraa weilandin spermaa tai maitorahka. Onnistuin valitsemaan ensimmäisen. Joulunaikaan saa vähän mässäillä...

edit: weikka, mitäpä luulet paljon P-muijien kesm. syvyys on?

Viimeksi muokattu:
Se on väiländ niin laihaa litkua, ettei oo pelkoo. Muutes, kun olet Master Of Masturbation, niin osaatko sanoa mistä johtuu, että munani taittuu hiukan vasemmalle? Siitäkö, että runkkaan aina oikealla. Olen kokeillut vasenta, mutta se ei ole sama kuin oikealla. Siinä on henkinen suhde kohdallaan ja vasen tuntuu pettämiseltä.

Back
Ylös Bottom