Nyt kyllä tekis mieli olla saunassa, kunnon miesporukalla ;).
Koska pidetään P-saunaOpen?
MOM-Mike meni jo nuq... Täytyy kysyä ens yönä. Pitää keksiä jotkut pääsyvaatimuksetkin, alle 20cm letkulla ei pääse. Kipillä on vip-passi, koska sillä on vaan 12cm, Shiba kerto, kipi lähetti sille vahingossa kuvan. Sen piti lähettää se prayerille...
no mä luulen, et janpalle kelpais. Sekä muille alaikäsille, ne ei oo niin nirsoja. Ei oo niin nöpönuukaa, kuka hoitais mittauksen? Misukka ja Shiba? Mike&Bisli? vai Sniffi&osku?
Kukaaan tyttö ainakaan mun kikkeliä mittaa, saatana:jahas: En tosin usko, että Shiba on oikeasti nainen, vaan tod. näk. undercover-hc-fäget, joten se saattais kelvata.
Sehän on 50% lesbo ja 50% gaymies. Ja sitten se on vähän sitäsuntätä...
Kyllä se kelpaa mittamieheksi, se ottaa sitten pienimmistä kuvat ja niille nauretaan chatissä.
Mä haluun vain seurata mittausta erittäin läheltä ja samalla hakata tattiin raivolla feat. riittävästi Erioilia...Tosin joutuisin varmaan tyytymään takarivin paikkaan Miken viedessä parhaat apajat..
Niinpä, tosin sinne vois joku pakkisnörde järkätä kameran ja vetää sen videotykillä laajascreenille. Pitäskö kysyä jos Mike itte lähtis tekeen siitä kuvaussession ja laittais etusivulle jutun?
Mä voisin sitten kattella koneelta jälkeenpäin ja vispata rannetta lempimusiikin tahtiin, joka vois olla jotain Elton Johnia tai Jari Sillanpäätä.
Mä oon muuten yhtä hetero, kun Sillanpää. Eihän se oo mikään perämies...
Miksei se lähtis kuvaamaan, sehän haluu kokoajan erilaisia kuvausteemoja. Tosin emmä kyllä tiedä, oisko tossa mitään ihmeellistä. Normipäivähän se olis, mutta ehkä edes yksi naurettava heteropelle olis ihmeissään kun kuvat räpsähtäis etusivulle.
Missä muuten kaikki muut ihanat suklaanpakkaajapojut on? Saunailta ei oo saanut vielä kovin vankkaa kannatusta?
Mä kolkkaan sen, heitän ojaan. Puen sen vaatteet ja laitan peruukin päähäni. Sitten kun pääsen kämpilles kaivan kloroformin ja nukahdat käsivarsilleni. Vien sinut sänkyysi ja riisun housusi. Otan boilerin anal-rasvan ja levitän sitä munalleni. Jyystän sua kunnes relaxsoidut täysin anaalisi hölskyen sängyllesi. Heitän mällit naamallesi ja paskannan eteisessä kenkiisi.
Ja kun painat muijaasi nämä postaukset kummittelevat mielessäsi.
Langetan kirouksen päällesi.