Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vieläkös jyltsy on khetolla?

joo ne on pirullisia ne...meillä oli keskiviikkona,voi sitä ilmaisen alkoholin määrää...

Jätäthän sen blogissasi esiintyneen jättimäisen Anal Intruder 5000000 XXXL:n sinne Ruotsiin, kun palaat sieltä takaisin. Ei uskalleta muuten Sepsun kanssa ikinä tulla mittaamaan niitä viimeisiä töitämme :D.

:lol2: Joo, eiköhän se ole Lundin yliopiston omaisuutta. ;)

Ne pähkinät näyttivät herkullisilta siellä uusimmassa kuvassa :kuola:.

Ne oli kyllä herkullisia. 1200 kcal pienessä paketissa.

vain 89,4kg, joten meinaa lähteä liiankin nopeasti nyt eikä muutama ylimääräinen proteiinigramma maata kaada.

No niin. Nyt ollaan sitten samalla kymmenyksellä. Vuodenvaihteen jälkeen tosin pitäisi pistää paremmaksi ja siirtyä 70 kg sarjaan.

:lol2: Joo, eiköhän se ole Lundin yliopiston omaisuutta. ;)
Huojentavaa kuulla :D.

No niin. Nyt ollaan sitten samalla kymmenyksellä. Vuodenvaihteen jälkeen tosin pitäisi pistää paremmaksi ja siirtyä 70 kg sarjaan.
Eipä sitä tiedä, että kuinka alas tässäkin vielä mennään, jos oikein innostun dieettaamaan ;). Näkee sitten ajastaan.
vieläkös jyltsy on khetolla?
Joo. Tosin tuossa itsenäisyyspäivän paikkeilla menen käymään kotikotona, niin katkeaa ketoilu muutamaksi päiväksi, mutta sitten taas jatkuu ennaltamäärittämättömän ajan verran vielä eteenpäin. Tällä viikolla jätin hiilaritankkailun ihan tarkoituksella välistä, että kotona pääsee syömään vähän paremmin hyvällä omatunnolla. Joulu toki syödään hyvin myös tuossa välissä, mutta kun siinä treenailee sopivasti, niin menee kinkku ja kaikki muut herkut hyötykäyttöön.

Itseasiassa en ole missään vaiheessa varmistanut ketotikuilla tai millään, että olen varmasti ketoosissa, mutta ainakin hiilareita tulee enimmilläänkin sellainen max. 80g päivässä ja muuten tuntuu toimivan ihan ok, niin ei kai tuolla ole sitten niin väliä, että miksi tuota nimittää. Joku lo-carb nyt vähintäänkin.

Joo. Tosin tuossa itsenäisyyspäivän paikkeilla menen käymään kotikotona, niin katkeaa ketoilu muutamaksi päiväksi, mutta sitten taas jatkuu ennaltamäärittämättömän ajan verran vielä eteenpäin. Tällä viikolla jätin hiilaritankkailun ihan tarkoituksella välistä, että kotona pääsee syömään vähän paremmin hyvällä omatunnolla. Joulu toki syödään hyvin myös tuossa välissä, mutta kun siinä treenailee sopivasti, niin menee kinkku ja kaikki muut herkut hyötykäyttöön.

Itseasiassa en ole missään vaiheessa varmistanut ketotikuilla tai millään, että olen varmasti ketoosissa, mutta ainakin hiilareita tulee enimmilläänkin sellainen max. 80g päivässä ja muuten tuntuu toimivan ihan ok, niin ei kai tuolla ole sitten niin väliä, että miksi tuota nimittää. Joku lo-carb nyt vähintäänkin.
onko heittää jotain hyvää ketosafkareseptiä tähän väliin?

Eipä sitä tiedä, että kuinka alas tässäkin vielä mennään, jos oikein innostun dieettaamaan ;). Näkee sitten ajastaan.

Tässähän siirtyy koko alasalin kollektiivinen paino kohta lähemmäs sata kiloa alaspäin. Minä, sinä, Pyranha ja jopa itse Sepsukin...

Edit: 10 kg/henkilö kolmelle ensimmäiselle ja salivalvoja Sepsis hoitanee loput tavoitteesta? :D

Soot ottanut Lecterin vastaanoton (=avatar) jo ennen joulua...?

Jooh. Lecter on täällä jo tänään.

onko heittää jotain hyvää ketosafkareseptiä tähän väliin?
Mennyt ihan sillä perinteisellä keitettyä kaalia ja paistijauhelihaa(+mausteet) -mössölläni tässä viimeaikoina.

Jos ei kaloreissa tarvitsisi kitsastella, niin joku pizzan täytteet ilman pizzapohjaa olisi loistava vaihtoehto.

Eli lautaselle esimerkiksi paistettua jauhelihaa, kinkkua, herkkusieniä, katkarapuja, haluamiaan mausteita ja tomaattipyrettä(kohtuudella, sisältää aika paljon hiilareita) ja jotain mielestään hyvää juustoa, kuten esimerkiksi Polar 15, raastettuna päälle kunnon kerros. Koko satsi mikroon, että juusto sulaa ja setti lämpiää ja sitten syödään lusikalla nautiskellen :kuola:. Rasvaa ja proteiinia riittävästi, hiilareita melko vähän.

Ai että, kun olisikin muuten hyvää tuo.

Tässähän siirtyy koko alasalin kollektiivinen paino kohta lähemmäs sata kiloa alaspäin. Minä, sinä, Pyranha ja jopa itse Sepsukin...

Edit: 10 kg/henkilö kolmelle ensimmäiselle ja salivalvoja Sepsis hoitanee loput tavoitteesta? :D
Sepsis joutuu urakoimaan :D.

Tosin minä olen tuolta aivan ylimmästä 107 kilon painostani jo tiputtanut melkein sen 20 kiloa. Tietysti aikaakin on kulunut reilu vuosi siitä, kun aloin sitä tuolta pudotella, mutta ei tässä ole läheskään koko aikaa kyllä dieettiä ollut edes päällä. Kauheassa possukunnossa sitä tuli oltua silloin ilman, että sitä edes täysin rekisteröi. Paljon mukavampaa nyt vähän vähärasvaisempana.

Outoa, täällähän puhutaan ihan asiaa, eikä mitään turhaa paskaa, kuten yleensä.
Kaikki luuserit taitaa olla nukkumassa, rautaiset miehet tekee töitä kellon ympäri.

edit: minkä iän kriisi on se, kun mikään ei tunnu enää miltään, päivät, yöt, vuodet...

Jeeah! Meikä korkaa omalta osaltani yöthreadin! Oon ollu viime aikoina (viim.8kk) melko perseestä, ja hylänny normaali elämän täysin. Tänään onneks harvoista hyvistä kavereista soitti ja pyys saunomaan ja juopottelemaan niin pakko oli ottaa tarjous vastaan.

No baari ei tarjonnut mitään uutta, mutta saunakekkereissä huomasin taas kerran miten ikävältä näyttää täysin treenaamattoman miehen kroppa. On se vaan ikävää jos liikunta ei napostele. Mutta se on heidän ongelmansa.

Arvatkaapa oliko hienoa ostaa kännisapuskana kebappi ranskalaisilla + lihis 2 nakilla mukaan? Parasta tässä oli se, että kävellessä kotiin söin myös sen lihisviritelmän! Vittu että teki hyvää. Oluesta puhumattakaan.. harmi vaan kun kotona ei ole ketään odottamassa, joutuu yksin luiskahtamaan vällyjen väliin.

Kauheassa possukunnossa sitä tuli oltua silloin ilman, että sitä edes täysin rekisteröi. Paljon mukavampaa nyt vähän vähärasvaisempana.

Näinhän se on. Diettaus on välillä epämiellyttävää, mutta loppujen lopuksi se matka (=mahtava nähdä miten kroppa tottelee yksinkertaista kuria) ja erityisesti lopputulos on kyllä vaivan arvoista.

Mennyt ihan sillä perinteisellä keitettyä kaalia ja paistijauhelihaa(+mausteet) -mössölläni tässä viimeaikoina.

Jos ei kaloreissa tarvitsisi kitsastella, niin joku pizzan täytteet ilman pizzapohjaa olisi loistava vaihtoehto.

Eli lautaselle esimerkiksi paistettua jauhelihaa, kinkkua, herkkusieniä, katkarapuja, haluamiaan mausteita ja tomaattipyrettä(kohtuudella, sisältää aika paljon hiilareita) ja jotain mielestään hyvää juustoa, kuten esimerkiksi Polar 15, raastettuna päälle kunnon kerros. Koko satsi mikroon, että juusto sulaa ja setti lämpiää ja sitten syödään lusikalla nautiskellen :kuola:. Rasvaa ja proteiinia riittävästi, hiilareita melko vähän.

Ai että, kun olisikin muuten hyvää tuo.
ai saatana :kuola: joutunee testaamaan tässä päivinä tulevina.tän päivän safkat on kuitenkin safkailtu,viimeeksi meni 150g Pirkan Ohuen Ohutta possupaistia :kuola:
koitan joka päivä syödä vähän eri tavaraa,ettei kyllästy heti alkuunsa.

Voi prkleen prkle, Fla tasoitti Washingtonia vastaan. Nyt Ove maaleja kuten viime yönä, kiitoooos...

Edit: ja Ove tekee heti 2-1 Nylanderin syötöstä... Ou jee.

Apinat luuli, että emäapina nukkuu :D Eheiii..naisia oli kylässä ja olin baarissa. Nyt vois men nukkuu ;) Fuckers.! Ps. Ensin nakkikeittoa ja näkkäriä.

Hah hahh ahhh aahh äääähh äääää. Baariin et pääsy kuitenkaan sisään, naisia oli vain lehdessä mitä pidit kädessäsi vessassa ja oikeasti olit nukkumassa, heräsit kuselle äsken.

Eikä sul oo keittoo, eikä näkkäriä...

Was I right or was I right..?

Back
Ylös Bottom