Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

syön nakkeja ja ranskalaisia ja liha pullia ja italian salaattia ja perunasalaattia ja sinappia. haarukalla.
Kiitos vaan. Itse söin juuri porkkanan eikä iltarahkaakaan saa vielä syödä. Nälkä :itku:.

Onko sinulla tänään herkuttelupäivä, vai mistä moinen? Eikös dieettisi kuitenkin vielä jatku?

ei saa nukuttua perkele....

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kR4yGbTSVEY&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kR4yGbTSVEY&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Aika kuiva ilta oli. Tarkoitus olla selvinpäin nyt tämä viikonloppu, sillä tiistaina lähtö thaikkuihin pariks viikoks :dance:

Kaveri soitti just ja kysy että olenko ajelemassa jossakin. Olisi tarvinnut jonkun hakemaan sille kortsuja...

nyt khyl valvon yön yli. ainaki tulee uni silmään illalla. potuttaa vaan olla koko päivä ihan sekasin ei tajua mistää mitää. vois popsii kofu tabui :O

nyt khyl valvon yön yli. ainaki tulee uni silmään illalla. potuttaa vaan olla koko päivä ihan sekasin ei tajua mistää mitää. vois popsii kofu tabui :O

Kerran se vaan kirpasee. Eihän se kyl siistiä oo, mut saapahan rytmistä kiinni.

Vois lähtee itse koklaamaan unia.

Blogista selviää, mutta lyhyesti: istun Ruotsissa synkrotronissa ja odotan kun röntgenabsorptioreunadataa kertyy tuskallisen hitaasti. :)
Jätäthän sen blogissasi esiintyneen jättimäisen Anal Intruder 5000000 XXXL:n sinne Ruotsiin, kun palaat sieltä takaisin. Ei uskalleta muuten Sepsun kanssa ikinä tulla mittaamaan niitä viimeisiä töitämme :D.

Ne pähkinät näyttivät herkullisilta siellä uusimmassa kuvassa :kuola:.

Piti käydä itse syömässä paketti Saunapalveja, kun alkoi näyttää että tässä menee vielä ainakin neljään ja edellisestä safkasta alkoi olla jo kolme tuntia ja nälkäkin meinasi yltyä vallan mahdottomaksi. Eipä luulisi haittaavan silti. Eilisestä oli aamupaino notkahtanut yllättäen kilon ja oli enää vain 89,4kg, joten meinaa lähteä liiankin nopeasti nyt eikä muutama ylimääräinen proteiinigramma maata kaada.

Edit: Tuo ensimmäinen kappale varmaan juuri käynnisti mahdottoman ryntäyksen blogiisi katsomaan, että mistä oikein on kyse...

Kandee pienet päikkärit vetää jossain vaiheessa..kunhan ei käy niin, et ne päikkärit alkaa 07 ja loppuu 15 ;D

Mulla se on ainakin tähän vuodenaikaan niin iso riski, et päikkärit menee överiksi niin mielummin sisutan putkeen ja käyn ajoissa nukkumaan.

Eihän nää rytmit nytkään ihan kohdillaan ole, mut parempaan suuntaan menossa.

Mulla on nyt sama juttu kuin ilmeisesti sulla, et pari tuntia yöllä unta ja sit herää pirteenä kolmen neljän aikaan.

Back
Ylös Bottom