Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

H'a'h'a'h'a' mul o taas tyttö tääl yötä!! Tossa se niin sievästi nukkuu :)
Oon kade.. Itse nukkunut yksin jo viisi yötä :(

Miten sait sen sinne?
Onko tämä joku kompakysymys, vai pitääkö noihin oikeastikin tulla sama vastaus???
Se, että henkilö puuhailee perjantai-iltana samoja juttuja kuin tosinörtti, ei vielä tarkoita, että hän itse olisi nörtti.

Oon kade.. Itse nukkunut yksin jo viisi yötä :(

Miten sait sen sinne?Se, että henkilö puuhailee perjantai-iltana samoja juttuja kuin tosinörtti, ei vielä tarkoita, että hän itse olisi nörtti.

Onnelassa vietetyn 5 min aikana lähti mukaan :hyvä: Törmäsin tähän puolituttuun ja päätettin lähtee meneen sieltä baarista! KANNATTI!!! :rock:

Kattelin vähän aikaa ku se nukkuu, rauhoittavaa...:rolleyes:

e: hoidettu jo! :D Lähdettiin baarista jo 10-11 aikoihin.

Onnelassa vietetyn 5 min aikana lähti mukaan :hyvä: Törmäsin tähän puolituttuun ja päätettin lähtee meneen sieltä baarista! KANNATTI!!! :rock:

Kattelin vähän aikaa ku se nukkuu, rauhoittavaa...:rolleyes:

e: hoidettu jo! :D Lähdettiin baarista jo 10-11 aikoihin.
Aamulla uudestaan, vai?:whip:

woooott?? olin varma, että ykkös-apina on ylimmällä oksalla jo goisaamasssa...
Vai tulitko just baarista?

Edit: tää oli kipsukalle

Pelasin taas kerran boxia 6h. ja kävin myös oulussa työhaastattelussa :) nyt koisaan. viime yön unetki jäi 5h. aika zippi jo:D

Mä ajattelin ruveta raittiiksi :D

ainaki siksi aikaa ku alkot on kii..tai sit en.

Älkää ny poijjaaat luovuttako vielä, nyt on vielä paljon tehokasta peliaikaa jäljellä.
Kaikille luusereille kuitenkin hyvät yöt, nukkamatti heittää hiekat silmille...

Hyvää yötä ja huomenta. Vielä pari tuntia ja sitten vällyjen väliin...
Huomenna uusiks ja sitten vielä seuraava yö ja seuraava ja.....

Iltoja vaan kaikille!

Reinzell is in da house!

Columbo: kuinka päiväsi meni? Tere kaikille muillekin...

http://www.youtube.com/watch?v=uM9t_bbkeQc

Onko kukaan pakkislaisista päässy hävittäjän kyytiin? Itelläni suuri haave olis joskus päästä kokemaan toi. Pelkästään kun katon tota alkukickiä mikä tossa on ku lähetään taivaalle saa housut märäks.

http://www.youtube.com/watch?v=0jU0YJe0fJo

En oo, mut toi näytti makeelta. Juuri alku on varmaan niin monta kertaa parempi kuin mikään huvipuistolaite.

Mun kaveri pääsee lentelemään hävittäjällä päivittäin(tai useamman kerran viikossa ainakin). Oon ehkä vähän kade.

No ei ole kaikki pikkujouluissa. Kyllä täällä ollaan koulutöitä taas tekemässä. Pitäisi yksi harjoitustyö viimeistellä. Tosin en voi valittaa. Päivä ja erityisesti ilta on muuten ollut loistava :).

Raakaa kaalia vedän tässä nälkääni, kun enää iltarahka tänään oikeista ruoista syömättä ja jotain tekee mieli jauhaa.

Back
Ylös Bottom