Columbu
Homo Reus
Niinpä taitaa olla.. Mitä mä taas täällä teen?Se ois niiko yö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä taitaa olla.. Mitä mä taas täällä teen?Se ois niiko yö
Ohhoh.. Mitäs luvassa tänä yönä?Tulit todistamaan elämäsi parasta yötä..
Miten se sinne eksyi?Ja mulla on makrillin ruoto kurkussa. :curs:
Miten se sinne eksyi?
Kohta tuhat täynnä. Hemmetti mä oonkin egoilija, oikein hävettää!Niin ja toi äskönen oli ajatusvirhe, postcounttias sää täällä kasvatat... egoilija.
Minullakin olisi yksi tehtävä, joka pitäisi tehdä huomiseksi. Nyt ei vaan meinaa oikein saada aloitettua. Tänään tuli aluksi päivällä ihan loistava mavetreeni ja sitten muutenkin ilta meni mukavasti. Nyt menin sitten vielä antamaan periksi pimeälle puolelle, eli avasin treenipäivyrin tuonne Vip-blogeihin.Taas näitä vitun tehtäviä ja vitun tenttikin on huomenna ja kyllä taas kiinnostaa kuin kilo paskaa kahdesta puhumattakaan! Ja mulla on makrillin ruoto kurkussa. :curs:
.oon kahtunu nuo kaikki, aivan loistava sarja! uusia jaksoja odotellessaOnko kukaan katsonut näitä: http://www.youtube.com/watch?v=Voxmh2JNKwQ

Itse oon jaksossa Laillinen bordelli menossa.. Erityisesti lääkehuuruisen ylikomisario Rauno Repomiehen hellyttävä hahmo on kiehtova.oon kahtunu nuo kaikki, aivan loistava sarja! uusia jaksoja odotellessa![]()
Aika kova dieetti sulla shiba.Mä en saa syödä enää mitään :itku:
Nyt menin sitten vielä antamaan periksi pimeälle puolelle, eli avasin treenipäivyrin tuonne Vip-blogeihin.
Edit: Niin ja illan kukkakaalitkin ovat vielä syömättä.
Eikä siinäkään vielä kaikki. Minulla on vielä myös herkullinen iltarahka odottamassa syöjäänsä :D.Voih, sulla on vielä kukkakaalia! Mä en saa syödä enää mitään :itku: