Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai se pitäisi taas yrittää kammeta sänkyyn vaikka ei väsytä ei yhtään. Ihmeellistä iltapirteyttä havaittu itellä viime aikoina.

en vieläkään kyllä osaa käyttää tätä foorumia:curs: aina menee multikuottaukset niin vituiks ettei semmosia uskalla postittaa ku ei itekkää saa mitää selvää :david:

helpotti...
Kokeiles harjoitella sitä tässä threadissa. Jos menee vituiksi, niin kiltti moderaattorisetä deletoi sen bittitaivaaseen.

Kun napostaa raakaa kaalia ja naukkaa Pepsiä päälle, alkaa suussa polttamaan todella paljon. (Ai miten niin yritän keksiä tekosyitä ettei tarvitsisi työskennellä?!)

Joo. voi mies raukkoja.
lopussa repomies melko röyhkeästi koittaa asettua pöystin luo asumaan, vaikka väkisin
Tuo oli kyllä aivan legendaarinen episodi.. Vieläkin repeilen kun mietin miten rahat (ja geenit) säilyi Repomiehen suvussa.

voi jumalauta että tämä ruotsi osaa olla vittumainen kieli. ei kyllä oikein tekstiä synny
Mistä pitäis kirjottaa?

Onko pysynyt safka-demoni poissa kuvioista?

Viimeaikoina on ollut helpompaa kun ei ole dieetillä. Saa edes vähän enemmän syödä. Tänään vilisee kyllä sianpotkat ja broilerit silmissä kun on ollut lepopäivä: ei kulutusta eikä saa siten syödäkään.

Olen aivan varma että tuolla sängyn alla virnuilee yksi lihapasteija ystävänsä suklaamuffinin kanssa...

Viimeaikoina on ollut helpompaa kun ei ole dieetillä. Saa edes vähän enemmän syödä. Tänään vilisee kyllä sianpotkat ja broilerit silmissä kun on ollut lepopäivä: ei kulutusta eikä saa siten syödäkään.

Olen aivan varma että tuolla sängyn alla virnuilee yksi lihapasteija ystävänsä suklaamuffinin kanssa...

Jeps, pitäis kummankin saada safkademonit karkotettua PYSYVÄSTI!

Jeps, pitäis kummankin saada safkademonit karkotettua PYSYVÄSTI!

Olen kuullut että amfetamiini poistaa ruokahalua hyvin. Kun miettii että "normaalissa" olotilassa tuskailen ja hikoilen sekä näen halluja ruoasta niin eihän se käytännössä eroa narkkinaolosta mitenkään:D

Olen yrittänyt tupakointia mutta siitä tulee vain huono olo eikä se maistu hyvältä kuin kännissä.

Back
Ylös Bottom