Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulit todistamaan elämäsi parasta yötä.. Here I go again...

Onneks ei väsytä... NOT

smackadelick!!!

Taas näitä vitun tehtäviä ja vitun tenttikin on huomenna ja kyllä taas kiinnostaa kuin kilo paskaa kahdesta puhumattakaan! Ja mulla on makrillin ruoto kurkussa. :curs:

Columbo: en mä ainakaan nyt oo käyny, päivällä ehkä....

Niin ja toi äskönen oli ajatusvirhe, postcounttias sää täällä kasvatat... egoilija.

Missäs muut ranteenvispaajat on?

Niin ja toi äskönen oli ajatusvirhe, postcounttias sää täällä kasvatat... egoilija.
Kohta tuhat täynnä. Hemmetti mä oonkin egoilija, oikein hävettää!

Ehkä vain puran eksistentiaalista angstiani interneetin ihmeellisessä maailmassa, mutta avunhuutoni hukkuvat bittiviidakkoon. Kyberavaruus on niin kovin julma yksinäiselle ihmiselle, joka vain haluaisi olla ihmiselle ihminen ja toisen ihmisen olevan ihmiselle, siis yksinäiselle ihmiselle itselleen, ihminen.

Onko kukaan katsonut näitä: http://www.youtube.com/watch?v=Voxmh2JNKwQ

Taas näitä vitun tehtäviä ja vitun tenttikin on huomenna ja kyllä taas kiinnostaa kuin kilo paskaa kahdesta puhumattakaan! Ja mulla on makrillin ruoto kurkussa. :curs:
Minullakin olisi yksi tehtävä, joka pitäisi tehdä huomiseksi. Nyt ei vaan meinaa oikein saada aloitettua. Tänään tuli aluksi päivällä ihan loistava mavetreeni ja sitten muutenkin ilta meni mukavasti. Nyt menin sitten vielä antamaan periksi pimeälle puolelle, eli avasin treenipäivyrin tuonne Vip-blogeihin.

Edit: Niin ja illan kukkakaalitkin ovat vielä syömättä :kuola:.

Nyt menin sitten vielä antamaan periksi pimeälle puolelle, eli avasin treenipäivyrin tuonne Vip-blogeihin.

Edit: Niin ja illan kukkakaalitkin ovat vielä syömättä :kuola:.

Itsehillintäsi alkaa siis pettää! Varo vaan tai päädyt vielä lähettelemään Blogiterroristi ryhmittymän miesten blogeihin homoeroottisia kommentteja! :wtf: ;)

Voih, sulla on vielä kukkakaalia! Mä en saa syödä enää mitään :itku:

en vieläkään kyllä osaa käyttää tätä foorumia:curs: aina menee multikuottaukset niin vituiks ettei semmosia uskalla postittaa ku ei itekkää saa mitää selvää :david:

helpotti...

Back
Ylös Bottom