Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No jumaleissöni, se on yö!

E. Mä taidankin pistää koneen kiinni ja lähtee nukkumaan:zzzz:

guttenberg,vats up?

guttenberg,vats up?

Eipä ihmeempiä. Onneks on pari Suomen matsia vajaan viikon sisään niin rikkoo vähän rutiineja. Olis niiku viimeinen rutistus edessä hei Alec.

Tissit Caddyshackissä!Jee. Hyvät tissit. Miten tolla tukalla voi saada noin paljon pillua.

No eihän sitä päässy vielä...:jahas:

Yääh, yötreeni ei ole enää mua varten.:urjo:
Pitää alkaa jumppailemaan aamuisin.

Niin, ja Heippa vaan Kaikki!

13 pvää oli töitä putkeen ja tänään sit karkas vähän kaljoittelun puolelle.No samapa tuo.Ei tullu onneks baariin lähdettyä.Huomenna pitää aamulla kyllä nousta pojan kans sählyturnaukseen,mutta sen jälkeen saa rauhassa vaikka ottaa pväunet ja katella suomi-azerit peliä:)

13 pvää oli töitä putkeen ja tänään sit karkas vähän kaljoittelun puolelle.No samapa tuo.Ei tullu onneks baariin lähdettyä.Huomenna pitää aamulla kyllä nousta pojan kans sählyturnaukseen,mutta sen jälkeen saa rauhassa vaikka ottaa pväunet ja katella suomi-azerit peliä:)

Hölömö kysymys, mutta antaa mennä, yö kunniaksi:rolleyes:

Kävelitkö tänään akvaarion ohi päivällä?

E. Vai oliko se nyt eilen? Perjantai yö on ihmeellistä aikaa, muisti menee ilman kaljastakin...

Mulla on kuulema huono asenne ruotsin kielen opiskelua kohtaan ja tämän kunniaksi mulla kuulema alenee ruotsin numero:dance:

Hölömö kysymys, mutta antaa mennä, yö kunniaksi:rolleyes:

Kävelitkö tänään akvaarion ohi päivällä?

E. Vai oliko se nyt eilen? Perjantai yö on ihmeellistä aikaa, muisti menee ilman kaljastakin...
Yön kunniaksi, kysyn mitä tarkoitat akvaariolla? Ite käyttänyt kyseistä nimitystä Vuosaaren urheilutalon yläsalista. :)

Kai pitää täälläkin naamaa näyttää. Just meni munakas ja 200g raejuustoa alas, koisimaan kohta kai.

Yön kunniaksi, kysyn mitä tarkoitat akvaariolla? Ite käyttänyt kyseistä nimitystä Vuosaaren urheilutalon yläsalista. :)

Tai siis mä en ole varma onko Musta leski se heppu jonka mä luulen sen olevan:D

Back
Ylös Bottom