JP Fux
VIP
joo. oon kohta siinä jo nii hyvä että voitan mikenOnneksi olkoon! Mikä nhl? Uusin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo. oon kohta siinä jo nii hyvä että voitan mikenOnneksi olkoon! Mikä nhl? Uusin?
joo. oon kohta siinä jo nii hyvä että voitan miken
Oho!Ah.. Mä en harrasta latailua netistä (oon paitsi lainkuuliainen kansalainen, myös liian laiska alkaakseni selvittää ohjelmien ilmestymisaikoja). Ei muutenkaan riittäis aika jokaista sarjaa seuraamaan Jenkkilän tahdissa. Katson teeveetä säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun jaksan ja ehdin.
pelasin pelin nhllää. voitin.

:(pelasin pelin nhllää. voitin.![]()
kuulkaas nörtit,minkä nimiset pelit Hitman sarjassa on ennen sekä jälkeen Contracts:ia?
hyi. kebabbia. hirveää. en tykkää. tai uskudarista saa ihan hyviä pitsoja med kebab.Paska jätkä, meikä dieettaa ja söi äsken specialrullan tuplakebulla (semmonen ei oo mahollista mut annoin vähä tippiä ni ne teki jonkun vitun jättitortun) nyt työstän fuxin kokosia torttuja aamulla.
ennemmin syön äitin tekemää makkara soppaa. on muuten hyvveeKebab salaatilla, rehellistä bodariruokaa.

ennemmin syön äitin tekemää makkara soppaa. on muuten hyvvee![]()

enpä paljoo välitä. onse niin hyvvää. lauantaina pitäs käydä äipän luona pitkästä aikaa. ja makkarasoppaa syömässä.Lenkkisoppaa? Taitaa olla 99% hiilareita :lol2: