Nääh...Prayerillä vaan on tiukka reikä.
ahhhaahahaa:D :lol2:
oot kyllä aivan loistava jätkä:D
ahahahha!eukko on raivona kun parturi ei leikannut sellaista tukkaa kuin olisi halunnut. naiset...
moro columbu:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nääh...Prayerillä vaan on tiukka reikä.
Moro Prayer!ahahahha!eukko on raivona kun parturi ei leikannut sellaista tukkaa kuin olisi halunnut. naiset...
moro columbu:D
Moro Prayer!
Kyllä muakin välillä vituttaa kun hiukset leikattu ihan miten sattuu. Ymmärrän "eukkoa" oikein hyvin.
tatin hinkkaamisen johdosta syntynyt ejakulaation tuotos singahti hyvin pian kaverini Pertin naamalle ja putki lässähti jännitteen loputtua.
Muistattekos runkkauksen Suomen mestaruus -kisaa? Siinähän voittoaika oli muutaman sekunnin luokkaa. Mun kämppiskin on kohtuu kova tuossa lajissa. Sen lempinimi onkin kaveripiireissä Speedy Gonzales.Aikanaan lukion liikuntatunnin jälkeen jätkäporukan kanssa mittailtiin vehkeiden pituuksia, jolloin onnistuin mittaamaan täysasennossa huikeat 18 cm, mutten ole aivan varma tuloksen tosiperäisyydestä, sillä mittausajassa puhuttiin sekunneista, koska tatin hinkkaamisen johdosta syntynyt ejakulaation tuotos singahti hyvin pian kaverini Pertin naamalle ja putki lässähti jännitteen loputtua.
Parempi kuuro kuin sokea parturi.sanoi että leikataan 10cm ja tämä tempaisi sen 20cm pois :lol2:
ei siinä mitään..
Parempi kuuro kuin sokea parturi.
Ei mitään, tultiin Pertsan kanssa hyvin toimeen, ymmärsi kyllä minunkin sietorajat.Mitäs Pertsa siihen?
Voisin haastaa kaverisi, mutta tykkään ottaa hitaasti vetoja toisen eteen.Mun kämppiskin on kohtuu kova tuossa lajissa. Sen lempinimi onkin kaveripiireissä Speedy Gonzales.
Päivän paras idea. Öitä Prayer.lähden baariin jatkamaan.
öitä pakkis!
Äsken tuli South Parkissa tämän threadin sisältöä muistuttava lyhyt dialogi. "Maybe we should strip off these jackets and warm each other with our naked bodies." (Pitkä epämukava hiljaisuus) "Don't be a fag."Kato Cee South Park, oli ihan hyvä.
Stopeilla vai pompauttelemalla pohjasta? Pitkillä vai lyhyillä palautuksilla? Millä volyymilla ja intesiteetillä?Voisin haastaa kaverisi, mutta tykkään ottaa hitaasti vetoja toisen eteen.
Äsken tuli South Parkissa tämän threadin sisältöä muistuttava lyhyt dialogi. "Maybe we should strip off these jackets and warm each other with our naked bodies." (Pitkä epämukava hiljaisuus) "Don't be a fag."
Ah.. Mä en harrasta latailua netistä (oon paitsi lainkuuliainen kansalainen, myös liian laiska alkaakseni selvittää ohjelmien ilmestymisaikoja). Ei muutenkaan riittäis aika jokaista sarjaa seuraamaan Jenkkilän tahdissa. Katson teeveetä säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun jaksan ja ehdin.Ai juu, nelonenkin näyttää jaksoja. On muuten jo aika uusia.
Mä puhuin noista kauden 11-jaksoista. Tänään oli taas ilmestynyt uus.
Onneksi olkoon! Mikä nhl? Uusin?pelasin pelin nhllää. voitin.