Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vertajanoavilla vampyyrifaneilla voi mennä vähän pasmat sekasin kun Weiland the Steroidimonsteri kävelee leffateatteriin...

Kyllä on muuten taas vaihteeks homoeroottiset jutut tässä threadissä.

Aikanaan lukion liikuntatunnin jälkeen jätkäporukan kanssa mittailtiin vehkeiden pituuksia, jolloin onnistuin mittaamaan täysasennossa huikeat 18 cm, mutten ole aivan varma tuloksen tosiperäisyydestä, sillä mittausajassa puhuttiin sekunneista, koska tatin hinkkaamisen johdosta syntynyt ejakulaation tuotos singahti hyvin pian kaverini Pertin naamalle ja putki lässähti jännitteen loputtua.

Aikanaan lukion liikuntatunnin jälkeen jätkäporukan kanssa mittailtiin vehkeiden pituuksia, jolloin onnistuin mittaamaan täysasennossa huikeat 18 cm, mutten ole aivan varma tuloksen tosiperäisyydestä, sillä mittausajassa puhuttiin sekunneista, koska tatin hinkkaamisen johdosta syntynyt ejakulaation tuotos singahti hyvin pian kaverini Pertin naamalle ja putki lässähti jännitteen loputtua.
Muistattekos runkkauksen Suomen mestaruus -kisaa? Siinähän voittoaika oli muutaman sekunnin luokkaa. Mun kämppiskin on kohtuu kova tuossa lajissa. Sen lempinimi onkin kaveripiireissä Speedy Gonzales.

Mitäs Pertsa siihen?
Ei mitään, tultiin Pertsan kanssa hyvin toimeen, ymmärsi kyllä minunkin sietorajat.
Mun kämppiskin on kohtuu kova tuossa lajissa. Sen lempinimi onkin kaveripiireissä Speedy Gonzales.
Voisin haastaa kaverisi, mutta tykkään ottaa hitaasti vetoja toisen eteen.
lähden baariin jatkamaan.

öitä pakkis!
Päivän paras idea. Öitä Prayer.

Voisin haastaa kaverisi, mutta tykkään ottaa hitaasti vetoja toisen eteen.
Stopeilla vai pompauttelemalla pohjasta? Pitkillä vai lyhyillä palautuksilla? Millä volyymilla ja intesiteetillä?

edit. Taisit jo mennä nukkumaan.. Hyvää yötä, älä nää painajaisia!

Äsken tuli South Parkissa tämän threadin sisältöä muistuttava lyhyt dialogi. "Maybe we should strip off these jackets and warm each other with our naked bodies." (Pitkä epämukava hiljaisuus) "Don't be a fag."

Ai juu, nelonenkin näyttää jaksoja. On muuten jo aika uusia.

Mä puhuin noista kauden 11-jaksoista. Tänään oli taas ilmestynyt uus.

Ai juu, nelonenkin näyttää jaksoja. On muuten jo aika uusia.

Mä puhuin noista kauden 11-jaksoista. Tänään oli taas ilmestynyt uus.
Ah.. Mä en harrasta latailua netistä (oon paitsi lainkuuliainen kansalainen, myös liian laiska alkaakseni selvittää ohjelmien ilmestymisaikoja). Ei muutenkaan riittäis aika jokaista sarjaa seuraamaan Jenkkilän tahdissa. Katson teeveetä säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun jaksan ja ehdin.

edit. 8 minuuttia akkua jäljellä, hyvää yötä ihmiset!

pelasin pelin nhllää. voitin.
Onneksi olkoon! Mikä nhl? Uusin?

Back
Ylös Bottom