Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ah.. Mä en harrasta latailua netistä (oon paitsi lainkuuliainen kansalainen, myös liian laiska alkaakseni selvittää ohjelmien ilmestymisaikoja). Ei muutenkaan riittäis aika jokaista sarjaa seuraamaan Jenkkilän tahdissa. Katson teeveetä säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun jaksan ja ehdin.

Parasta tuossa onkin veikkoseni, että sen voi katsoa suoraan striimiltä. Ilmestyy joka torstai ja vanhat jaksot löytyvät sieltä, oikeastaan kaikki kaudet on siellä katsottavana.

Mäkin olen todella huono sarjojen seuraamisessa, koska en ikinä muista päiviä milloin mikäkin tulee. DVD-boksit on tämän vuoksi hieno keksintö.

long time no jugoslavia

kuulkaas nörtit,minkä nimiset pelit Hitman sarjassa on ennen sekä jälkeen Contracts:ia?

Paska jätkä, meikä dieettaa ja söi äsken specialrullan tuplakebulla (semmonen ei oo mahollista mut annoin vähä tippiä ni ne teki jonkun vitun jättitortun) nyt työstän fuxin kokosia torttuja aamulla.

Paska jätkä, meikä dieettaa ja söi äsken specialrullan tuplakebulla (semmonen ei oo mahollista mut annoin vähä tippiä ni ne teki jonkun vitun jättitortun) nyt työstän fuxin kokosia torttuja aamulla.
hyi. kebabbia. hirveää. en tykkää. tai uskudarista saa ihan hyviä pitsoja med kebab.

ennemmin syön äitin tekemää makkara soppaa. on muuten hyvvee :kuola:

Lenkkisoppaa? Taitaa olla 99% hiilareita :lol2:

edit: Äiti oli teheny tänään pitsaa jota opiskelijahunsvottipojalle lahjoitti. Kiitos äiti :)

Mietin tässä että pitäisikö ostaa 27e arvoinen päiväkortti tuossa yliopiston naapurissa sijaitsevalle salille. Olisi kyllä hyvä paikka ja kilometrin päässä kämpiltä. Ostaisin kokopäiväkortin mutta kö maksaa 52e sopimuksellaki, perkele.

Back
Ylös Bottom