Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja vie se tiirikka mukanas poliisilaitokselle. En tiedä saako siitä sormenjälkiä (tuskin kun ne ovat niin ohuita), mutta yritä koskea siihen niin, että siihen ei jäis kauheasti sun sormenjälkiä. Laita se vaikka johonkin kirjekuoreen tai johonkin.

Ja vaikka sulta ei ois vietykään mitään, niin on hyvä että poliisi tietää tosta jutusta, jos tulee muita vastaavanlaisia eteen. Saattaahan se olla, että se tekijä jää jossain vaiheessa kiinni. Ja muista ilmoittaa myös isännöitsijälle/asunon omistajalle.

Jep.Kiitti hyvistä neuvoista

Tai teeppä rageon niin, että soitat aamulla kahdeksalta uudestaan poliisille ja kysyt että tuleeko sieltä esim. ketään tekemään teknisiä tutkimuksia asuntoon jne. Eli säästyt samalla siltä turhalta reissulta poliisilaitokselle, kun mukana tuleva tutkija tekee sen rikosilmoituksen ehkä itse sen jälkeen, kun on käynyt sun kämpillä.

Ja jos sieltä ei tule ketään, niin sitten menet itse sinne laitokselle.

Mä sain aikoinaan paskasätkyn, kun heräsin yöllä (täysin pilkkpimeä makuuhuone) siihen, että mun vierestä kuului syvää hengitystä. Hetkeksi jähmetyin, mutta ehdin ajatella että ei se hengittäjä varmaan ole kauhean vaarallinen, koska se kuulosti että se nukkuis.

Kun kokosin itseni, päätin tehdä kevyen pantteriloikan ja laittaa valot päälle, jonka jälkeen huomasin, että mun exä makasi mun vieressä kaatökännissä. Me ei siis enää asuttu yhdessä (eikä se itse asiassa ikinä asunutkaan tässä kyseisessä asunnossa), mutta sillä oli avaimet kun se oli luvannut tulla ottamaan mun uuden sohvan vastaan aiemmin mun ollessa töissä. Mä vähän ripitin sitä seuraavana päivänä ja se totesi nolona, että sille oli tullut ikävä.

:hyper: voi juma..

Pitää sitten soitella ensin sinnepäin.Sulla on aika paljon asiantuntemusta.Ootsä itse poliisi?

talvi_winter_night_by_daewoniii.jpg

Yöpä hyvinkin, parahin Jylli.

...ja huomenna vapaapäivä :) Yötä taas pitkästä aikaa.
Niiin väärin, että joillakin on huomenna vapaata, voivat villinä hypellä ensilumessa, tehdä lumienkeleitä, hengittää raikasta syystalvi-ilmaa, kävellä mukavan kirpeässä pikkupakkasessa, tuntea alkavan talven tuuli ihollaan, tuntea vapaus...

Itse Yöthreadiaddiktina päätin valvoa siihen asti, että threadi aukeaa.. Huomenna aikainen herätys, vois mennä hetikohta nukkumaan.

(Laturinjohtotaktiikka taas käytössä, akkua jäljellä 15 minuuttia)

Tentti ohi :dance: Tosin huomenna alkaa sama saatananmoinen tavaaminen seuraavaan kokeeseen, wohoo.

Kohta pitäis kyllä oikeasti lähteä likistelemään nukkumattia, että olisin huomenna hitusen enemmän tolkuissani kuin tänään.

iltaa lapsoset

Niiin väärin, että joillakin on huomenna vapaata, voivat villinä hypellä ensilumessa, tehdä lumienkeleitä, hengittää raikasta syystalvi-ilmaa, kävellä mukavan kirpeässä pikkupakkasessa, tuntea alkavan talven tuuli ihollaan, tuntea vapaus...

Mäpäs ajattelin tehdä nukkua eka pitkään, sit heräillä kahvikupin kanssa ja kattoa tuhkimotarinan, SIT vasta toi ylläoleva :D No ei, lumienkelin vois kyl käydä vetäsee ku naapurit on töis ;)

Back
Ylös Bottom