JP Fux
VIP
ei oo miulkaa, mut nyt näkyy ilmatteeks. perjantaista asti näkyny. 8 aikaa loppuu.Jea, eipä ole moisia.
siis nuo näkyy jos on digiboksi ja kaapeliverkossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei oo miulkaa, mut nyt näkyy ilmatteeks. perjantaista asti näkyny. 8 aikaa loppuu.Jea, eipä ole moisia.
ei oo miulkaa, mut nyt näkyy ilmatteeks. perjantaista asti näkyny. 8 aikaa loppuu.
siis nuo näkyy jos on digiboksi ja kaapeliverkossa
joo. nuo näky ilmeisesti isänpäivän kunniaks. itekkii tajusin vasta lauantaina. muutamat nyrkkeily matsit ja nhl matsit tuli katottua. ja vähän pokeakin. en tiiä jos vaikka ostas tuon viasatin.Aijaa....on mulla nuo. Mutta en tiennyt....:D
Onko tuo siis joka paikassa ollu?
joo. nuo näky ilmeisesti isänpäivän kunniaks. itekkii tajusin vasta lauantaina. muutamat nyrkkeily matsit ja nhl matsit tuli katottua. ja vähän pokeakin. en tiiä jos vaikka ostas tuon viasatin.

ai perkele. kerkeskö varas viiä mitään?Heräsin 0100 johonkin ihme ääneen.Unenpöpperössä tajusin että kämpässäni on joku.Parin sekunnin kuluttua ymmärsin myös sen,että ei mulla kyllä ketään vieraitakaan ole..Kysyin tyypiltä,et kuka helvetti hän on ja mitä tekee täällä.Tuijotti mua 5sek jonka jälkeen lähti täysiä karkuun.Lompsa oli onneks tyhjä ja pankkikortti housujentaskussa sängyn alla.Soitin poliisille,mutta ei se niitä paljoa kiinnostanut.Sano et tuu aamulla asemalle.
Tää kaikki tapahtu kerrostaloasunnossa.Nyt meni lukot vaihtoon ja turvaketjua seinälle.Ens yön nukun kyllä paremmassa seurassa.
Heräsin 0100 johonkin ihme ääneen.Unenpöpperössä tajusin että kämpässäni on joku.Parin sekunnin kuluttua ymmärsin myös sen,että ei mulla kyllä ketään vieraitakaan ole..Kysyin tyypiltä,et kuka helvetti hän on ja mitä tekee täällä.Tuijotti mua 5sek jonka jälkeen lähti täysiä karkuun.Lompsa oli onneks tyhjä ja pankkikortti housujentaskussa sängyn alla.Soitin poliisille,mutta ei se niitä paljoa kiinnostanut.Sano et tuu aamulla asemalle.
Tää kaikki tapahtu kerrostaloasunnossa.Nyt meni lukot vaihtoon ja turvaketjua seinälle.Ens yön nukun kyllä paremmassa seurassa.
ai perkele. kerkeskö varas viiä mitään?
Ei kyllä ollut mitään toivoa,et oisin saanut enään unta..piti näköjään tämäkin kokeaMissä päin sä asut? Siis missä kaupungissa?
Ja sulla oli kaikki ovet ja ikkunat kiinni vai? Se, että tullaan asuttuun asuntoon ja sieltä anastetaan oamisuutta, on törkeä varkaus.
Ja jos ei ehditty anastaa mitään, niin se on törkeän varkauden yritys.
Tuntuu kyl tosi paskalta,kun omaan kotiin murtaudutaan.Varsinkin kun on vielä itse paikalla.