Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tärkeää on tosiaan, että aloittaa sen verran helpoista painoista, ettei joutuisi heti nostamaan ihan oikeasti, vaan että se olisi muutaman treenin verran helppoa ja voisi olla varma, että nostot onnistuvat.
Eli mun täytyy varmaan jättää painot pois (keppi niskassakin voi olla ratkaisevan paljon liikaa) ja siirtyä jonnekin mummojumppaan kyykkimään :rolleyes: Ai miten niin mulla on taas palanut käämit itteni kanssa? Muttajoo, opiskelenpa aihetta ja palaan asiaan, jahka tiedän kaiken ja vähän lisää.

Tänään muuten joku puhui mulle salilla, ihan omasta tahdostaan. Ajatella. Enkä edes uhannut tyyppiä aseella tai käyttänyt mitään muitakaan voimakeinoja, vaikka sitä nyt voikin olla vähän vaikea uskoa. Kerrassaan mykistävä (kirjaimellisesti melkein muuten olikin) kokemus. Kyseisen maailmanluokan ihmeen raportoimiseen on hyvä päättää tämä päivä ja kumota petiin. :piis: ja :haart:, hipit.

Täällähän on säpinää.

Dietit on p*rseestä, vattu että on nälkä.

Juuri nyt ei ole, kun äsken(=puolilta öin) vetelin kaali-paistijauhelihat, mutta koko päivän tähän asti onkin sitten ollut armoton nälkä.

Ei kuitenkaan vielä ilmeisesti aivan sietämätön nälkä ole, kun meinaa vähän väliä unohtua, että huomenna pitäisi pitää hiilaritankkauspäivä :D. Jos tämä kauhean rankkaa olisi, niin kai sitä olisi laskenut sekunteja jo siitä asti, kun viimeksi n. 1,5 viikkoa sitten tankkailin eikä olisi pienintäkään pelkoa, että tuo pääsisi unohtumaan.

Mun pitää ostaa tota kaalia huomenna. :D

Jeh jeh, jos laittais leffan pyörimään ja odottelis unen tuloa - aamullahan taas syödä. :)

Ei hyvänyänvideoita tänään kun tuo youtuubi lagaa. Hyvää yötä.

Tuli joskus nukuttua tuo 33 h putkeen, kun painoi ulkomaan reissu pohkeissa. Olin hetken ihmeissäni kun yksi päivä oli mennyt ohi.

Välillä niin.

Back
Ylös Bottom