Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahoney: Nauroin itseni lattialle katsoessani tuota Aqua Vitae-siguasi...:D

Jep:D

Löysin viime viikolla Herrasmiesliigan 1. kauden dvd:n ale-korista, vaivaiset 5 euroa. Hiton hyvä löytö. Suosittelen tutustumaan, jos on uus tuttavuus ja musta brittihuumori iskee. Parasta tv:tä.

... Löysin viime viikolla Herrasmiesliigan 1. kauden dvd:n ale-korista, vaivaiset 5 euroa...

Aivan helvetin hyvä löytö. Katsoin aikanaan joitakin jaksoja telkusta... Tuliko muistaakseni neloselta pari vuotta sitten...?

Boxi on varmasti huikea :D Täytyy laittaa etsintään...

Aivan helvetin hyvä löytö. Katsoin aikanaan joitakin jaksoja telkusta... Tuliko muistaakseni neloselta pari vuotta sitten...?

Boxi on varmasti huikea :D Täytyy laittaa etsintään...

Joo, nelonen muistaakseni näytti ja taisi olla pari vuotta sitten. Sarjaa tehtiin vain 3 kautta joten kaikkien kausien omistaminen ei tule edes kalliiksi. Harmi, ettei niitä bisnesmiehiä ole Youtubessa, ne oli loistavia. Muutenkin tubessa on tosi vähän klippejä.

edit-omistatko muuten Harry Enfieldin dvd-boksia?

Pitäisköhän syyä jotain vielä tälle yölle. Melkeen nälättäisi. Niinhän ne väittävät että aivotyö syö energiaa..

itse söin juuri 50g makaroonia, 200g raejuustoa ja yhden ruisleivän jossa oli päällä 3 kalkkunaleike siivua ja kaksi balkan siivua. oli todella maittava ateria.

Koulutyöt tehty ja nyt sitten viimein nukkumaan. Huomenna pitääkin sitten herätä jo ennen klo 10.30 kouluun. Epäinhimillistä :D.

itse söin juuri 50g makaroonia, 200g raejuustoa ja yhden ruisleivän jossa oli päällä 3 kalkkunaleike siivua ja kaksi balkan siivua. oli todella maittava ateria.
Kuinka pirussa sinä syöt balkania yms. dieetillä :D? Saatko millään tarpeeksi proteiinia yms. kun ruoka-aineet ovat tuollaisia ja kalorit luokkaa 2200 kcal? Itse syön melkoisen tarkasti ja ketoillen ja silti meinaa olla vaikeaa pitää vähän korkeammillakin kalorimäärillä protskun saanti sellaisena, että sitä tulee riittävästi, mutta että pääsee syömään myös rasvaa ja rehuja sopivasti.

Kuinka pirussa sinä syöt balkania yms. dieetillä :D? Saatko millään tarpeeksi proteiinia yms. kun ruoka-aineet ovat tuollaisia ja kalorit luokkaa 2200 kcal? Itse syön melkoisen tarkasti ja ketoillen ja silti meinaa olla vaikeaa pitää vähän korkeammillakin kalorimäärillä protskun saanti sellaisena, että sitä tulee riittävästi, mutta että pääsee syömään myös rasvaa ja rehuja sopivasti.
otin vaan pari siivua ku pyörivät tuola kaapissa. tänää on protskut n 265. et kyllä tuota iha tarpeeks tulee. kalorit tänään noin 2400.

edit omasta mielestäni syön kyllä hyvin. ei tuo 2 siivua balkkania mihinkään vaikuta.

otin vaan pari siivua ku pyörivät tuola kaapissa. tänää on protskut n 265. et kyllä tuota iha tarpeeks tulee. kalorit tänään noin 2400.

edit omasta mielestäni syön kyllä hyvin. ei tuo 2 siivua balkkania mihinkään vaikuta.
Ei tuollainen kaksi siivua tosiaan mihinkään vaikutakaan. Muistelin vain, että olisit tuolla pari yötä sitten kirjoittanut jostain ihan häröstä iltapalasta, mutta voi olla, että muistan ihan väärinkin.

Mutta nyt hyvää yötä kaikille, minä lähden nukkumaan.

Ei tuollainen kaksi siivua tosiaan mihinkään vaikutakaan. Muistelin vain, että olisit tuolla pari yötä sitten kirjoittanut jostain ihan häröstä iltapalasta, mutta voi olla, että muistan ihan väärinkin.

Mutta nyt hyvää yötä kaikille, minä lähden nukkumaan.
joo miula on saattanu olla herkkupäivä:) ja tuli tuossa muutama viikko syötyä tosi niukasta ja kaikke paskaa ku oli rahan kanssa niin tiukkaa että piti syyä mitä vaan sai. just kaikkee pullaa vaa jos jossain tarjottiin yms.

edit joo jylli olin 10.11 kirjottanu tänne että söin 4 ruisleipää :) muistit ihan oikein. ruokapäivä kirjassa on tuo kans. oli tuona päivänä kalorit niin alhaset että otin niitä vähän takasin tuolla tavalla.

Back
Ylös Bottom