mitäs apinat? kuka piilotti banaanin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin älytön masennus päällä just nyt et ei huhhuh. Vituttaa kyl koko touhut. Jotenkii sellanen mä haluun naisen-olo, on yksinäinen olo. EI saa ees nukuttua. ahistaa kauheasti. Ei vittu..
Niin älytön masennus päällä just nyt et ei huhhuh. Vituttaa kyl koko touhut. Jotenkii sellanen mä haluun naisen-olo, on yksinäinen olo. EI saa ees nukuttua. ahistaa kauheasti. Ei vittu..
Illan menu taas lihaliemikuution kanssa pehmeäksi keitettyä kaalia kilo ja siinä seassa paistijauhelihaa sipulilla, lihaliemikuutiolla ja mustapippurilla. Aika hyvää dieettiruoaksi :D, vaikka itse sanonkin. Ja mikä parasta, tuota saa syödä määrällisesti paljon.
Noi nyt on ihan eri asioita/lajeja.
rakastuminen taitolaji? no ei todellakaan ole. kysy keneltä vaan pitkään naimisilta olleelta parilta tarvittiinko siihen taitoa? ei
Indica sun ongelma on nyt se että yrität ihan liikaa. älä kuvittelekkaan että se oikea löytyy tuosta vaan. se löytyy varmasti juuri oikeassa tilanteessa.
Yritä vähemmän :thumbs: