Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitäs isänpäivälahjaks...:(

Mä varmaan lähetän isälle txtiviestin tai sähköpostin.. Tai soitan jos jaksan. Nyt on tosi puutunut olo, ei vaan jaksa pitää yhteyttä ihmisiin.

itse olen syönyt 1600 kaloria. aikamoinen määrä tämmöiselle 171/94 kiloiselle possulle.

:eek: Hirmu dieetti! Miten sä pystyt tuohon? (Tosin ei itselläkään päivän kalorit varmaan yli 2000 ole)

Gallup-kysymys (tuli mieleen Maddoxin isänpäivälahjasta): Kuinka monen yö-threadiläisen isä treenaa? Onko ketään jonka isä opasti saliharrastuksen pariin?

Meidän isä treenas joskus lenkkiä, mutta sillä oli niin isot reiskat jossain vaiheessa ettei lenkistä enää tullu mitään. Lopetti senkin sitten.
Käy vissiin vieläkin salilla, mutta enempi kuntopiiripohjalta. Isä on treenaamista vastaan sekä lihaksia vastaan myöskin nykyään.
Senpä takia olen nuori kapinallinen ja teen vastoin kuin muut haluavat.:D

Tietokone menee kiinni NYT ja lähden odottelemaan unta sänkyyn kirjan kanssa.

Öitä kaikille, jotka jäävät vielä valvomaan.

Kuinka monen yö-threadiläisen isä treenaa? Onko ketään jonka isä opasti saliharrastuksen pariin?
Muistan, että iskä reenaili joskus vuonna keppi ja keihäs salilla (ei mitenkään viimeisen päälle vakavissaan tosin), mutta lopetti jossain vaiheessa ja aloitti sitten uudestaan samoihin aikoihin, kun itsekin innostuin touhusta (eli ~2 vuotta sitten). Ollaan siis opastettu aika pitkälti toisiamme, ja aina kotipuolessa pyörähtäessä pitää luonnollisesti käydä salilla isän kanssa. Sehän se vasta oliskin ollut siistiä, että joku hc-treenaajaisä (tai äiti) olis lyönyt rautaa kouraan heti, kun suunnilleen tolpillaan pysyy :D

Sehän se vasta oliskin ollut siistiä, että joku hc-treenaajaisä (tai äiti) olis lyönyt rautaa kouraan heti, kun suunnilleen tolpillaan pysyy :D

Jännä homma, mutta monilla huipuilla tai muillakin jotka treenaavat ovat vanhemmat olleet aina tukena paljonkin.
Kyllä se jotenkin perinteenä pysyy varmaan jos vanhemmat harrastaa niin siirtyy osittain jo lapsellekin salakavalasti.

Back
Ylös Bottom