Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

El pueblo unido, Rick James. Tulee aina mieleen se zipale kun nään sun avatarin.

Just baarista himaan, kokeilin viskikolaa niin kuin lupasin, tosin siihen oli lisättu bacardiakin. Aika eksoottinen maku, mutta oli hyvää. Kossu&Russian jyrää kyl edelleen, ei oo edes löytynyt haastajaa.

Toivottavasti Fuxi on maistellut munaa myös tänä yönä.

Toivottavasti Fuxi on maistellut munaa myös tänä yönä.
aattelin että oisin keittäny äske, mutta kun menin jää kaapille niin nälkä yltyi niin että otin vain 200g raejuustoa ja 20 grammaa kylmäpuristettua oliiviöljyä. huomenna munaa sitten kahen päivän edestä

Just baarista himaan, kokeilin viskikolaa niin kuin lupasin, tosin siihen oli lisättu bacardiakin. Aika eksoottinen maku, mutta oli hyvää. Kossu&Russian jyrää kyl edelleen, ei oo edes löytynyt haastajaa.

Samoin kämpillä. 6 annosta, ei enempää, saatana !

Vähänkö mä oon ylypiä itestäni. Rahaa meni 13 eskoa, taitaa olla halvin baarireissu ikinä :)

Samoin kämpillä. 6 annosta, ei enempää, saatana !

Vähänkö mä oon ylypiä itestäni. Rahaa meni 13 eskoa, taitaa olla halvin baarireissu ikinä :)

Näitkö sitä mimmiä? Luulen että et, koska juttelet tänne...winkkelis wonkkelis.

edit- Fuxi, onko sen haasteen päivämäärä lyöty jo lukkoon? Tää yö on ollut näköjään hirveetä tykitystä, niin en jaksa lukea sivuja taakse.

Vaan 6 annosta menny... sitten klo 01.15 jälkeen.

Eikä oo niitä lasten annoksia.

Jesh.. Ekana halailin ja suutelin kaulalta yhtä tyttöä noin 2.5tuntia, sääli ettei irronnu muuta ku puhelinnumero, Se kehu mua tosi ihanaksi mieheksi tosin;) Ja sen kämppis sano että sä oot kauhee pelimies, ja että kauheest sä pokailet muijii kuulemma ranskantunneilla, ja sitte se sano ettei se malta odottaa että me päästää porukal pariisii sen kans;) ja sitte se sano et se ei haittais ollenkaa sitä jos mä seurustelisin sen kämppiksen, eli sen tytön jonka kanssa oli vipinää, kanssa..;) Sitte ku ne lähti baarista himaa, mä iskin yhtä toista tyttöä joka ei tosin ollu kauheesti mun tyyppiä, mut se lämpeni tosi kovast sille, ku mä kerroin, et mun periaatteen on tehä mun naiset aina maailman onnellisimmiksi tytöiksi, ja että mun koko elämän päätavote on viiä nainen johku ihkuromanttiselle lomalle vaikka havaijille tai bahamasaarille, ja kihlata se siellä.. se tykkäs kovin noist jutuist, ja piti mua tosi ihanana miehenä, joka on tosi hyvä saalis jollekki onnelliselle tyttölapselle..;)

No enpä tiiä, oisko tullu parempi tulos, et oisko irronnu ekalta, jos ois vaa sanonu et kyl mennää teille sil taksil, mut ku se läksi, ni meni tosiaa se perinteinen viis minsaa ja kusireissu, ja bongasin uuden tytön, jota sitte iskin loppuillan, ja halailtii siinä selllaa 2:sta puol neljää, ekan kanssa olin jostaa 11-->02:00 noin

Back
Ylös Bottom