Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitäs isänpäivälahjaks...:(
itse olen syönyt 1600 kaloria. aikamoinen määrä tämmöiselle 171/94 kiloiselle possulle.
Hirmu dieetti! Miten sä pystyt tuohon? (Tosin ei itselläkään päivän kalorit varmaan yli 2000 ole)mitäs isänpäivälahjaks...:(
Älä viitsi.. Mua alkaa vaan masentaa kun en oo panostanut isänpäivään mitenkään.isä on kuitenkin sen verran erityinen ihminen että lahjankin täytyy olla erikoinen...
Mun isä sai Gaspin treenihousut :D Oikeasti ostin ne ittelleni, mutta olivatten niin isot, että jouduin keksimään niille sopivamman jatkosijoituspaikan.mitäs isänpäivälahjaks...:(
Niin mistä?tästä on nyt kyllä tultava loppu.
Tietokone menee kiinni NYT ja lähden odottelemaan unta sänkyyn kirjan kanssa.
Öitä kaikille, jotka jäävät vielä valvomaan.
Niin mistä?
Kysyn vielä uudestaan tänne kirjoittavilta:
Treenaavatko isänne?
Onko isällä ollut vaikutusta saliharrastuksen alkamiseen/edistymiseen?
Muistan, että iskä reenaili joskus vuonna keppi ja keihäs salilla (ei mitenkään viimeisen päälle vakavissaan tosin), mutta lopetti jossain vaiheessa ja aloitti sitten uudestaan samoihin aikoihin, kun itsekin innostuin touhusta (eli ~2 vuotta sitten). Ollaan siis opastettu aika pitkälti toisiamme, ja aina kotipuolessa pyörähtäessä pitää luonnollisesti käydä salilla isän kanssa. Sehän se vasta oliskin ollut siistiä, että joku hc-treenaajaisä (tai äiti) olis lyönyt rautaa kouraan heti, kun suunnilleen tolpillaan pysyy :DKuinka monen yö-threadiläisen isä treenaa? Onko ketään jonka isä opasti saliharrastuksen pariin?
Sehän se vasta oliskin ollut siistiä, että joku hc-treenaajaisä (tai äiti) olis lyönyt rautaa kouraan heti, kun suunnilleen tolpillaan pysyy :D