Dymondi perkele! mitä unohtui??
edit: vittu, vois ajaltaa eukon luokse.ärsyttää vaan olla yksin.m
edit: vittu, vois ajaltaa eukon luokse.ärsyttää vaan olla yksin.m
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:hyvä::lol2: Sä sait mut oikeesti piristymäänvaikken kyllä kaikkea sanomaasi uskokaan.
Juu, ei kannata uskoa, ku oon paskajätkä. :DOsta Felixin "Ei lisättyä sokeria" kedeä. :arvi: Hiilareita 10g/100g.... ketsupilla (iiik! hiilareita!:jahas...
Emt??Dymondi perkele! mitä unohtui??
Jos otat, et aja.edit: vittu, vois ajaltaa eukon luokse.ärsyttää vaan olla yksin.m
:hyvä:Juu, ei kannata uskoa, ku oon paskajätkä. :D
Osta Felixin "Ei lisättyä sokeria" kedeä. :arvi: Hiilareita 10g/100g.
Emt??
Jos otat, et aja.
EI sinusta sitten ole yhtään tekopyhää ensin suureen ääneen voivotella noita kouluammunnan viattomia uhreja ja sitten heti perään lähteä itse kokeilemaan, että saisiko ajettua kännissä vaikka jonkun viattoman ihmisen yli autolla. Onko noissa muka jotain eroa? Molemmissa on kyse tietoisesta päätöksestä, joka voi johtaa toisen(/toisten) ihmisen(/ihmisten) kuolemaan.tuohon en sano nyt tällä hetkellä mitään.
ei vielä roviolle.
:lol2:Sellanen sentteri-hymiö olis muuten kiva. Vois aina välillä laittaa vaik Columbulle. :center:
EI sinusta sitten ole yhtään tekopyhää ensin suureen ääneen voivotella noita kouluammunnan viattomia uhreja ja sitten heti perään lähteä itse kokeilemaan, että saisiko ajettua kännissä vaikka jonkun viattoman ihmisen yli autolla. Onko noissa muka jotain eroa? Molemmissa on kyse tietoisesta päätöksestä, joka voi johtaa toisen(/toisten) ihmisen(/ihmisten) kuolemaan.
kouluammunnan viattomia uhreja
Joo, no eipä sitä kannata väkisin treffailla, jos ei tunnu nyt siltä, että siitä voisi tulla jotain. Turha ottaa riskiä siitä, että pahoittaa jonkun mielen, jos tietää jo valmiiksi, ettei tällä hetkellä kiinnosta.
Onneks olkoon!Ja mun piti vähän hehkuttaa: sain sittenkin läpi sen aiemman työn ympäristöoikeudesta jota kyhäsin yötäpäivää. Ihan kiva.
Ja mun piti vähän hehkuttaa: sain sittenkin läpi sen aiemman työn ympäristöoikeudesta jota kyhäsin yötäpäivää. Ihan kiva.
Öljy:DÖljy vai vesi?
Dymondihan laitto mulle oikeen videon ja monta isoa tanssivaa banaania yms.Et sitten muistanut Elaston synttäreitä?
Mä syön muuten samaa! :kippis1:Öljy:D
Siirryin öljyyn kun kalorilaskuri paljasti että en saa ravinnosta tarpeeksi RASVAA:evil:
Dymondihan laitto mulle oikeen videon ja monta isoa tanssivaa banaania yms.
Mä syön muuten samaa! :kippis1:
Eri päivä, eri tyyppi, eri viestit ja eri videot. :Dai laittoi? minä käsitin että se video oli mahoneylle:D
Ollos hyvä vaan. :DKiitos Dymond, tuskin tulen saamaan hienompaa toivotusta keneltäkään.
Voi LOL tota laulua, soitan kolmatta kertaa putkeen. Mun elämähän se siinä pähkinänkuoressa.:D
Oon mä joskus kokeillu sitä mut tykkäsin enemmän siitä Acrossista (Action Supercross) mikä oli se alkuperänen. Sitä pelasin joskus paljon.elasto ootko pelannut elastomaniaa?
Sen saman, missä lisäsit pituutta 2 sivulla fonttikokoa ja riviväliä muuttamalla vai :D? Vai sen, jossa rakennusluvan saamista varten tarkastajalle hankittiin viinaa ja prostituoitu(tai se oli siis se Dymondin ehdottama toimintamalli)?Ja mun piti vähän hehkuttaa: sain sittenkin läpi sen aiemman työn ympäristöoikeudesta jota kyhäsin yötäpäivää. Ihan kiva.