Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:lol2: Sä sait mut oikeesti piristymään :love: vaikken kyllä kaikkea sanomaasi uskokaan.
:hyvä: :love: Juu, ei kannata uskoa, ku oon paskajätkä. :D

... ketsupilla (iiik! hiilareita!:jahas:) ...
Osta Felixin "Ei lisättyä sokeria" kedeä. :arvi: Hiilareita 10g/100g.

Dymondi perkele! mitä unohtui??
Emt??
edit: vittu, vois ajaltaa eukon luokse.ärsyttää vaan olla yksin.m
Jos otat, et aja.

Kiitos Dymond, tuskin tulen saamaan hienompaa toivotusta keneltäkään.

Voi LOL tota laulua, soitan kolmatta kertaa putkeen. Mun elämähän se siinä pähkinänkuoressa.:D

Sellanen sentteri-hymiö olis muuten kiva. Vois aina välillä laittaa vaik Columbulle. :center:

tuohon en sano nyt tällä hetkellä mitään.
ei vielä roviolle.
EI sinusta sitten ole yhtään tekopyhää ensin suureen ääneen voivotella noita kouluammunnan viattomia uhreja ja sitten heti perään lähteä itse kokeilemaan, että saisiko ajettua kännissä vaikka jonkun viattoman ihmisen yli autolla. Onko noissa muka jotain eroa? Molemmissa on kyse tietoisesta päätöksestä, joka voi johtaa toisen(/toisten) ihmisen(/ihmisten) kuolemaan.

EI sinusta sitten ole yhtään tekopyhää ensin suureen ääneen voivotella noita kouluammunnan viattomia uhreja ja sitten heti perään lähteä itse kokeilemaan, että saisiko ajettua kännissä vaikka jonkun viattoman ihmisen yli autolla. Onko noissa muka jotain eroa? Molemmissa on kyse tietoisesta päätöksestä, joka voi johtaa toisen(/toisten) ihmisen(/ihmisten) kuolemaan.

no kun nyt sen noin sanot niin on se kyllä...
kouluammunnan viattomia uhreja

en tiedä mitä ajoit takaa mutta KUKAAN ei ole viaton.
mutta KUKAAN ei myöskään ansaitse tulla ammutuksi.

sanonpa nyt kun on mahdollisuus:

pakkotoisto.com on tarjonnut minulle täysin uuden näkökulman elämääni.
Kommentteja ihmisiltä joita en tunne, enkä näe.

tiedän että olen kyrpä aina välillä.
en ota huomioon muiden mielipiteitä etc.

kiitos. se oli pointtini. kiitos. hyvää syntymäpäivää (myöhässä) elasto ja mahoney! :kippis:

Laitoin johdon vielä hetkeksi... Olen heikko.. Reinzell oli ehkä oikeassa..

edit: 800 postin raja pitää saada rikki, sit meen nukkumaan. Nyt vaan floodaamaan kaikkiin mahdollisiin keskusteluihin kuin antibodari ikään.

Joo, no eipä sitä kannata väkisin treffailla, jos ei tunnu nyt siltä, että siitä voisi tulla jotain. Turha ottaa riskiä siitä, että pahoittaa jonkun mielen, jos tietää jo valmiiksi, ettei tällä hetkellä kiinnosta.

Aamen.

Pitäneekin katsoa se kuva...

Ja mun piti vähän hehkuttaa: sain sittenkin läpi sen aiemman työn ympäristöoikeudesta jota kyhäsin yötäpäivää. Ihan kiva.

ai laittoi? minä käsitin että se video oli mahoneylle:D
Eri päivä, eri tyyppi, eri viestit ja eri videot. :D

Kiitos Dymond, tuskin tulen saamaan hienompaa toivotusta keneltäkään.
Voi LOL tota laulua, soitan kolmatta kertaa putkeen. Mun elämähän se siinä pähkinänkuoressa.:D
Ollos hyvä vaan. :D

Ja mun piti vähän hehkuttaa: sain sittenkin läpi sen aiemman työn ympäristöoikeudesta jota kyhäsin yötäpäivää. Ihan kiva.
Sen saman, missä lisäsit pituutta 2 sivulla fonttikokoa ja riviväliä muuttamalla vai :D? Vai sen, jossa rakennusluvan saamista varten tarkastajalle hankittiin viinaa ja prostituoitu(tai se oli siis se Dymondin ehdottama toimintamalli)?

Onnea joka tapauksessa.

Back
Ylös Bottom