Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myös itse oon (lähes) lopettanu remmien käytön, ei se asennon ottaminen tosin minulla tuota mitään vaikeuksia niiden kanssa. Mankkua ja näppivoimia käytetään täällä pääsääntöisesti. :D

Nyt sinne unille.

Mullakin muuten tuottaa suuria vaikeuksia vetää loppuun SJMV:ssä kun näpeistä loppuu force. Vittumaista roikottaa romuja sormien varassa. Millaisia nuo hanskat on nykyään? Onko niitä ihan erityisesti tehty punttailuun vai onko ne näitä vanhan kunnon pyöräilyhanskoja?

Remmejä on tullut joskus käytettyä, mut hävitin vanhat enkä ole ostanut uusia. Ne toimi ihan hyvin, mut ärsytti se säätäminen niiden kanssa.

Hmm, otan harjoittelussa kaikki näkemyksen remmien käytöstä huomioon. Vai vaikuttaneeko se että multa lähtee mave aina telineistä, ei suoraan maasta. Onko se muuten pahaksi?

Eihän se ole varsinaisesti enää sitten maastaveto...

Sitä vaan meinaan, että pitää olla ainakin tarkkana, että sinne ala-asentoon pääsee oikeassa asennossa. Painojen kanssa kun sinne alas pääsee varmasti vaikka millaisella mutkalla, vaikka joku paikka vähän kiristelisikin, kun taas ottaessaan painot lattialta voisi huomata kireydet yms. ajoissa ja varoa sitten huonoa nostoasentoa.

Mullakin muuten tuottaa suuria vaikeuksia vetää loppuun SJMV:ssä kun näpeistä loppuu force. Vittumaista roikottaa romuja sormien varassa. Millaisia nuo hanskat on nykyään? Onko niitä ihan erityisesti tehty punttailuun vai onko ne näitä vanhan kunnon pyöräilyhanskoja?

En tieä mistä niitä hyviä punttailuhanskoja löytyy, kaikki mitä olen koittanut eri kaupoissa on jollakin tapaa huonosti istuvia tai muuten vittumaisia.

Jos olisin yhtään rahakkaampi kaveri niin koettaisin kestävätkö rugby/jenkkifutishanskat treenikäyttöä, ne ovat tollaista stretchikangasta ja kumimainen grippi kämmenessä, tarkoitettu pallon käsittelyyn kylmissä ja märissä oloissa. Voi olla että menevät puhki hyvin äkkiä. Tai no eihän nuo kohtuuttomia maksa, n. 10e perusmallit muistaakseni.

NOM1_250_1.jpg

Mun mielestä kandee alottaa ja lopettaa suoritus maasta, painojen nostaminen takaisin telineisiin saattaa aiheuttaa vammoja isommilla painoilla. Ymmärsin siis, että sarjojen alussa painot otetaan telineistä ja aloitetaan maasta ja sarjojen jälkeen laitetaan painot telineisiin.

edit-kiitti proileri vinkistä, näyttää hyviltä. Kylhän ne remmitkin maksaa melkein saman verran eli ei toi ole paha sijoitus.

edit2-tosiaan, se kestävyys saattaa olla kysymysmerkki. sunhan pitäis tietää vähän miten noi kestää, kun olet pitänyt ihan käsissä??

edit3-ok, ilmeisesti korjasit(?) tekstiä tai sit mä luen päin persettä.

edit2-tosiaan, se kestävyys saattaa olla kysymysmerkki. sunhan pitäis tietää vähän miten noi kestää, kun olet pitänyt ihan käsissä??

Joo mulla on yhet tommoset mutta en oo uskaltanu salille viedä, tarvin muuhunkin käyttöön :) Jos joskus hommaan toisen parin noita ihan rääkkäyskäyttöön niin pitää ilmoitella kokemuksia. Noita on vähän hankala saada Suomesta vaan..

Mutta jos joku tietää tuollaisia tyköistuvia oikeita treenihanskoja niin saa kertoa!

Eihän se ole varsinaisesti enää sitten maastaveto...

Sitä vaan meinaan, että pitää olla ainakin tarkkana, että sinne ala-asentoon pääsee oikeassa asennossa. Painojen kanssa kun sinne alas pääsee varmasti vaikka millaisella mutkalla, vaikka joku paikka vähän kiristelisikin, kun taas ottaessaan painot lattialta voisi huomata kireydet yms. ajoissa ja varoa sitten huonoa nostoasentoa.

Äh, no voihan perse. No, ei muutakuin telineet pois ja ihan kirjaimellisesti maasta.

Joku viikko sitten kiroilin ihan samaa, xboxin Thief petti meikäläisen joskus aikanaan pahasti. Oon miettiny et oisko pitäny ostaa ps3 ja MGS4 sille, en usko että ois joutunu pettyyn. Thumps up!
joo ja tuo on vielä siintä huono että ku sitä on hypetetty nii paljon. joten odotukset on luonnollisesti tosi korkeella.

Joku viikko sitten kiroilin ihan samaa, xboxin Thief petti meikäläisen joskus aikanaan pahasti. Oon miettiny et oisko pitäny ostaa ps3 ja MGS4 sille, en usko että ois joutunu pettyyn. Thumps up!

Eihän MGS4 ole vielä ilmestynyt?? Se on totta, että tuo peli ei varmasti tule pettämään odotuksia.

Minäkin nukkumaan. Aamulla joku globalisaatio -jutska jonka nimeä en koskaan muista.

Assassin´s creedin demoa, ei mikään traileri. Näyttää mielettömältä tuo liikenne.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gOk5j-iGuTM&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gOk5j-iGuTM&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Back
Ylös Bottom