Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juu, mutta IMO Praha ei todellakaan ole paras mahdollinen paikka niiden nättien Zekkityttöjen katsastamiseen. Siellä ei ainakaan silloin viimeksi ollu kuin huoria ja rosvoja ja rosvotkin oli taksikuskeja.

Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.

Ai-van älyttömän ihania tytyjä saksassa vaikka kuinka;)

Jep! Nyt ollaan samaa mieltä Indican kanssa. Eli maa on todellakin täynnä muijia joista Indica tykkää! Näin reissulla ehkä 2 OIKEESTI hyvännäköistä naista, (ei Indican hyvännäköistä) vaikka jokusen kuukauden siellä olin. Ei tosin tarvinnut kuin mennä rajan yli itään, niin alkoi meininki muuttumaan ja naisilta viikset lyhenemään.

Jep! Nyt ollaan samaa mieltä Indican kanssa. Eli maa on todellakin täynnä muijia joista Indica tykkää! Näin reissulla ehkä 2 OIKEESTI hyvännäköistä naista, (ei Indican hyvännäköistä) vaikka jokusen kuukauden siellä olin. Ei tosin tarvinnut kuin mennä rajan yli itään, niin alkoi meininki muuttumaan ja naisilta viikset lyhenemään.

Hoh,putosin.

Eli totuuksia ei saa paljastaa ?
Ne nimittäin oli kaikki maksullisia, mitä siellä iltasella liikkui syyskuussa, kun siellä iltaa vietettiin :D

saa paljastaa mutta jos jotain naista sanotaan huortaksi niin se antaa kuvan siitä että pidät ihmisiä eriarvoisina..

meillä on ihan eri käsitys asiasta..

saa paljastaa mutta jos jotain naista sanotaan huortaksi niin se antaa kuvan siitä että pidät ihmisiä eriarvoisina..

meillä on ihan eri käsitys asiasta..

Pitää käydä muuttamassa tuo prostituoiduksi, jos se helpottaa ?

Nainen on kansankielellä huora, jos se ottaa seksuaalipalveluistaan rahaa. Ei se siitä hienostelemalla mihinkään muutu :curs:

haha, minulla ja indicalla olis 18 pullo menossa kummallakin hyvää vauhtia alas kun nejma kakistelisi sen 8 kanssa :kippis1:
Pitää käydä muuttamassa tuo prostituoiduksi, jos se helpottaa ?
Nainen on kansankielellä houra, jos se ottaa seksuaalipalveluistaan rahaa. Ei se siitä hienostelemalla mihinkään muutu

ihan miten haluat. mutta epäkunnioittavaa tuo hourailusi on jokatapauksessa...

:D

Sun pitäis tulla tänne;)meillä on tosi upeita naisia:)
Ootko takasin Rabatissa vai missä? Eli olitkin juu. Paa tuonne blogiisi kuvia paikallisista naisista. ;)

Täysin sama noihin. Espanjassa asuessani elämä oli ihanaa.
Kauanko asuit siellä? Mäkin voisin sinne muuttaa.

:lol2:

Kauanko asuit siellä? Mäkin voisin sinne muuttaa.

Rapiat puoli vuotta. Suosittelen, todellakin.:thumbs: Siihen elämäntyyliin kun pääsee sisään niin mä ainakin viihdyin. Eikä ollut vaikeaa sopeutua rytmiin. Mañana,mañana.

Back
Ylös Bottom