Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun pitäis tulla tänne;)meillä on tosi upeita naisiaTummat on aina parhaita, paitsi joissain poikkeustapauksissa. :arvi:

Espanjassa on hyvää settiä, helmet on todellisia helmiä. Tummia. :haart:
Tummat on aina parhaita, paitsi joissain poikkeustapauksissa. :arvi:
Juu, mutta IMO Praha ei todellakaan ole paras mahdollinen paikka niiden nättien Zekkityttöjen katsastamiseen. Siellä ei ainakaan silloin viimeksi ollu kuin huoria ja rosvoja ja rosvotkin oli taksikuskeja.
DDR-karvaisia?
En tiennytkään, että Indica tykkää karvaisista.:wtf:
Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.
Ai-van älyttömän ihania tytyjä saksassa vaikka kuinka;)
sanaa huora ei saa sanoa jos naisia on paikalla....
Jep! Nyt ollaan samaa mieltä Indican kanssa. Eli maa on todellakin täynnä muijia joista Indica tykkää! Näin reissulla ehkä 2 OIKEESTI hyvännäköistä naista, (ei Indican hyvännäköistä) vaikka jokusen kuukauden siellä olin. Ei tosin tarvinnut kuin mennä rajan yli itään, niin alkoi meininki muuttumaan ja naisilta viikset lyhenemään.
Eli totuuksia ei saa paljastaa ?
Ne nimittäin oli kaikki maksullisia, mitä siellä iltasella liikkui syyskuussa, kun siellä iltaa vietettiin :D
Oliks tää mulle?Helvetti.. missä on täällä ?
saa paljastaa mutta jos jotain naista sanotaan huortaksi niin se antaa kuvan siitä että pidät ihmisiä eriarvoisina..
meillä on ihan eri käsitys asiasta..
Pitää käydä muuttamassa tuo prostituoiduksi, jos se helpottaa ?
Nainen on kansankielellä houra, jos se ottaa seksuaalipalveluistaan rahaa. Ei se siitä hienostelemalla mihinkään muutu
Ootko takasin Rabatissa vai missä? Eli olitkin juu. Paa tuonne blogiisi kuvia paikallisista naisista. ;)Sun pitäis tulla tänne;)meillä on tosi upeita naisia![]()
Kauanko asuit siellä? Mäkin voisin sinne muuttaa.Täysin sama noihin. Espanjassa asuessani elämä oli ihanaa.
:lol2:Jep! Nyt ollaan samaa mieltä Indican kanssa. Eli maa on todellakin täynnä muijia joista Indica tykkää! Näin reissulla ehkä 2 OIKEESTI hyvännäköistä naista, (ei Indican hyvännäköistä) vaikka jokusen kuukauden siellä olin. Ei tosin tarvinnut kuin mennä rajan yli itään, niin alkoi meininki muuttumaan ja naisilta viikset lyhenemään.
Oliks tää mulle?
Rabat,Marokko.Kauniita tummia tyttöjä;)
Voi pojat,jos veisin teidät täällä baariin niin varmaan sekoisitte:lol2:
Pitää käydä muuttamassa tuo prostituoiduksi, jos se helpottaa ?
Kauanko asuit siellä? Mäkin voisin sinne muuttaa.