LOL. Mä muuten putsaan niillä enimmäkseen sneakereitä. :DHymähdin samalle.![]()
White-on-white, katos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL. Mä muuten putsaan niillä enimmäkseen sneakereitä. :DHymähdin samalle.![]()
Eiks se olis kuitenki helpompaa vetää ne rahkat sillä lusikalla huiviin?ei se mitään, mitä olen pelistä nähnyt niin
FPS pelit on kyllä vähän hankalia konsoleilla..
onko kukaan ikinä kokeillut ottaa duuniin mukaan ehrmanni purkkia ja paria mandariinia?
Toimivat loistavasti kertakäyttölusikkana ne mandariinin palat ja rahka ei maistu yhtään läpi jos sen mausta ei tykkää.
Eiks se olis kuitenki helpompaa vetää ne rahkat sillä lusikalla huiviin?

Olin muutama vuosi sitten töissä Berliinissä, on muuten ihan perse paikka! Prahassa tuli viikonloppuina lomailtua, se oli juhlaa Saksaan verrattuna.
Joojoo nyt tajusin että ne mandariinit maustaa samalla...on on mutta jos ei halua ottaa metallilusikkaa tai sitten käyttää aina uutta kertakäyttölusikkaa niin voi ottaa mandariinin:D
Ja jos ei satu omistamaan mandariinin makuisia kertakäyttölusikoita niin se on parempi vaihtoehto...
LOL. Mä muuten putsaan niillä enimmäkseen sneakereitä. :D
White-on-white, katos.
oon joskus kokeillu tuota. ei toiminu tääläkään.Jep, valkoiset tennarit ei oo ikinä huono veto.:thumbs:
Asema 62:n hienoja iskurepliikkejä:
Kundi:"Did you by any chance get the tickets yet?"
Mimmi:"Tickets to what?"
Kundi:"Tickets to the gun show." Ja pala esiin.:hyvä:
Ei toiminut.:(
Profiilissa -> Edit options-> DST Correction Option asentoon off.

Saksahan o mitä parrain paikka! Ainoa vaan että naiset eivät ole kauhiean hääppöisiä,
saksalaisetkin ovat sellaisia asiallisen oloisia ja ystävällisiä.
Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.
Ai-van älyttömän ihania tytyjä saksassa vaikka kuinka;)

on kyl suomessaki, ja skandinaviassa, ei sen puolee, vaikee sanoo lopullisesti missä ois parhaat, ruotti on kova, suomi on kans kova, saksa on ihan mieletön, espanja sitte sukkaa huolella, jos naisista puhutaa.
Missähän sä muka oot oikeasti käyny? Vai olitko kenties ihan kännissä koko ajan, saksassahan on ylivoimasesti maailman parhaat muijat, tai jos ei nyt ihan parhaat, niin kyllä se nyt vaan naiskauneuden kotimaa on. Ihan mielettömiä kissoja koko maa täynnä. Sen verta ihanaisia tyttösiä siellä, että oksat pois.

Täytyy vielä puolustuksekseen sanoa että täällä Göteborgissa tapasin kyllä yhden oikein hemaisevan nuoren saksattaren, oli vähän Kirsten Dunstin näköä tytöllä.mahoney, ootko käyny saksassa?![]()
Mutta kyllähän ne saksalaisetkin naiset on ihania kun kohalle sattuu. Siellä arvostetaan urheilijanaisiakin vähän eri tavalla kuin kotomaassa, sellainen lihaksikas ja jäntevä arjalaisnainen kieltämäti on