Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kukaan nähnyt leffaa "Espoon viimeinen neitsyt"?

Ihan jees... Humalaisia teinejä jotka yrittää sekstata:kuola: ja oksennusta:urjo:

039_63808.jpg

Kuka arvaa?

Faye Dunaway Bonniena

Carter arvas... Maikkariltahan toi leffa tulee nytten...

öh?:jahas:

mitä kohtaa en tuosta älynnyt vai älysinkö mitään?:D

Janpa, Lonkeroa vai Kaljaa?

kenellä on lähiaikoina syntymäpäivät? anyone?

Mulla on parin viikon päästä,onks se lähiaikoina? Mitä mä voitin?

Ei perkele, taas yks vuosi lisää...

Onko vuokraamisen arvoinen? Kaverien kanssa aateltiin katsoa.

Kyllähän sen kattelee, ei mikään kauhean hyvä kuitenkaan...

Ja Prayer, lonkkua.

Minkä takia muuten se "ginilonkero" on niin kallista täällä? Alko hyväksikäyttää nautinnon etisijöitä?:rolleyes:

Olutta huomenna:kuola:

Mulla on parin viikon päästä,onks se lähiaikoina? Mitä mä voitin?

kakun:haart:
kakku11.jpg

lonkkua? siitä tulee kyllä rapula kun sen parikymmentä juo...:urjo:

Minkä takia muuten se "ginilonkero" on niin kallista täällä? Alko hyväksikäyttää nautinnon etisijöitä?

Olutta huomenna

no en tiedä. siinä on vitunmoinen kate. kai niitä tasataan sillä että gini maksaa vitusti kun taas olutta saa kohta 50senttiä pullo.. lonkero on kyllä petollinen juoma.. se kun alkaa maistua niin sitä menee se pullo/5 minuuttia ihan helposti. aluksi pullo/2 minuuttia.

Sitten on parintunnin päästä perseet kohtuullisesti olalla..

Kohta loppuu akku, siihen loppuvat myös pillerihuuruisen Columbun viestit tältä illalta.. Hyvää yötä, mussukat!

Tulipas muuten ruma tuplapostaus.

Heeeei, tänään on Rugby World Cupin pronssipeli Ranska-Argentiina. Mars hyvinvarustettuihin sporttipubeihin tuijjottamaan (näkyy myös TV5:lta klockan 22 alkaen)!!

Huomenna finaali Englanti-Etelä-Afrikka, samaan rugbyaikaan, samalta rugbykanavalta!

Eikö mitään...?

Ei mittää. Kato ku siinä on ideana näyttää teinitytöille kädestä pitäen miten raadollinen ja vaarallinen heidän maailmansa on. Se avaa silmät omalle toiminnalleen ku näkevät objektiivisesti telkussa mitä sille leffan teinille tapahtuu ja mitkä asiat siihen johtaa. Ehkä huomaavat että hei mehän ollaan muutes just tollasii.

Poikia se ei kosketa koska poikien maailmassa ei ensinnäkää oo sellasia ongelmia ja toisekseen pojat ei osaa empaattisesti eläytyy sen päähenkilön elämään joten leffan idea menee ohi maisemia katsellessa.

edit: kattokaa ennemmin Hot Fuzz

Ekaa kertaa yö-threadissa, ou jee. En voi mennä nukkuu, ku tajusin, että vanhat tutut pitää Subilla yöchättiä :hyvä: Ei saakeli!!! Terkkuja pojille jos täällä pyöritte :D

...saattaa aamulla vähän väsyttää herätä töihin, mut tiedossa illalla 6 tunnin junamatka, meneepähän nopeemmin torkkuessa...

Back
Ylös Bottom