Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ekaa kertaa yö-threadissa, ou jee. En voi mennä nukkuu, ku tajusin, että vanhat tutut pitää Subilla yöchättiä :hyvä: Ei saakeli!!! Terkkuja pojille jos täällä pyöritte :D

...saattaa aamulla vähän väsyttää herätä töihin, mut tiedossa illalla 6 tunnin junamatka, meneepähän nopeemmin torkkuessa...

Enään ei ole paluuta...:rolleyes:(vai onko?)

Internet on ehana paikka. Voi tuhlata öisinkin rahaa. Äsken meni 200€ - 15min ajatuksesta tilaukseen. :dance:

Mitä Dymondi osti? Pakkis o pahinta myrkkyä, tekis mieli tilaita CoCin grippereitä ja nyt sikarithreadin takia myös sikareita :D Opintolainat polttelee tilillä..

Enään ei ole paluuta...:rolleyes:(vai onko?)

Mulla voi olla vielä toivoa. Irkissäkin oon käyny ehkä vaan 6 kertaa. Että en mä täälläkään ala roikkuu :david:

Mulla voi olla vielä toivoa. Irkissäkin oon käyny ehkä vaan 6 kertaa. Että en mä täälläkään ala roikkuu :david:

Minä jo kun toivoin parasta...:(

Mitä Dymondi osti? Pakkis o pahinta myrkkyä, tekis mieli tilaita CoCin grippereitä ja nyt sikarithreadin takia myös sikareita :D Opintolainat polttelee tilillä..
nano8.jpg

Eliks Ipod Nano 3rd Generation. Mustana, 8Gb.

CoCitkin on muuten jo ostettu. :D

On näitä kuultu ennenkin...

...turhia puheita ja katteettomia lupauksia.

;)

On näitä kuultu ennenkin...

...turhia puheita ja katteettomia lupauksia.

;)

"Eiii...en oo sanonu. Haista paska."

:D

Kaikki puheet on asiaa, mutta ehdottomat kieltämiset turhia :D

Olin aamuvuorossa.. toinen työpäivä loman jälkeen ja puree kuin mäkäräiset pientä sopulia tunturisolassa :curs:

Josko sitä pääsis kohta uinuun :eek:

Älä tollasta liirumlaarumia mee sanomaan :D

En niin. En sitä virhettä mee tekemään. Voin kertoo, että sanomista tulee. Sanon vaan, että "kukkuluuruu, kohta lentää majoneesi".

Kolmas postaus, enään ei ole paluuta;)

Nii mut tää on tää ilta vaan. Voi nyt postailla ku kerran aloitti. Mut siis toiste en oo tulossa :rolleyes:

En niin. En sitä virhettä mee tekemään. Voin kertoo, että sanomista tulee. Sanon vaan, että "kukkuluuruu, kohta lentää majoneesi".

Joo, mut annapa rehellinen mielipide tästä meikäläisen sauvasta? Eikö oo pikkusen kaksmielinen tää kepakko? Eikö tää olis paremminkin sopiva sellaseen mummouintiin pitämään päätä pinnalla? Sellasessa toiminnassa paikallaan?

:hyper:

Nii mut tää on tää ilta vaan. Voi nyt postailla ku kerran aloitti. Mut siis toiste en oo tulossa :rolleyes:

Tämä ketju ei tule koskaan enään olemaan entisensä sinun vierailusi jälkeen:(

Joo, mut annapa rehellinen mielipide tästä meikäläisen sauvasta? Eikö oo pikkusen kaksmielinen tää kepakko? Eikö tää olis paremminkin sopiva sellaseen mummouintiin pitämään päätä pinnalla? Sellasessa toiminnassa paikallaan?

Oot säkin kyllä ihme vempula. Koko ajan saa olla tarkkana ku porkkana sun kanssas. Ja varokin, ettet käy päälle senkin oululainen!!!!

Back
Ylös Bottom