Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot säkin kyllä ihme vempula. Koko ajan saa olla tarkkana ku porkkana sun kanssas. Ja varokin, ettet käy päälle senkin oululainen!!!!

Noni hyvää jatkoa nyt jos ei oma riitä...

...äläkä ota sitä muumikuppia, se on mun kuppi! Se ei oo sun kuppi laisinkaan!

Mietin että WTF...

Kai aika mennä nukkumaan, kun tummennetun kohdan kanssa tuli tuokin lause luettua :wtf:

Kyllä sääki ymmärrät kun vähän vanhenet. Ei mullekaan nuorempana auennu ollenkaan. Senki oululainen, sinä kattelet sihteereitten perseitä täällä vaan!

Noni hyvää jatkoa nyt jos ei oma riitä...

...äläkä ota sitä muumikuppia, se on mun kuppi! Se ei oo sun kuppi laisinkaan!

Ja tässä vaiheessa yötä lienee viisainta vaan tyytyä toteamaan, että pois on hyvä. Mene pois, pysy pois. Pois on hyvä.

Ja se on mun kuppi se ruutukuppi sitten. Ja ne alapääsavetit.

Mitä sä siinä toljottelet oikein? Mitä siinä pönttöilet oikeen? Mikä sullon asento siinä mikä sullon menossa?

ÄLÄ koske siihen puhelimeen!

Meno muuttuu liian villiksi...

:zzzz:

Nyt viimein nukkumaan. Perhanan php-koodi rupesi kiukuttelemaan tuossa illalla ja ottikin sitten vaikka kuinka kauan saada se toimimaan.

Jahas. Töistä kotiin juuri. Aamulla takaisin. Kuka tarjoaisi nuijanukutuksen?

Puoli tuntia vielä Megadethin tilutusta telkusta. Jos siis sellainen kiinnostaa... Itsellä ainakin meni venyttelytunti nopeasti! :rock:

Back
Ylös Bottom