Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai nii mulla on lakanatki kuivaushuonees. No onneks se on tossa toisella puolen käytävää eikä esim jossain kellarissa.

[video=youtube_share;hb2IyBzXGiU]http://youtu.be/hb2IyBzXGiU[/video]

Mut hei kuntit ja cuntit, mä taidan panna maata taas. Se on mukavaa puuhaa se. Ehkä vielä hetken ajattelen kaikenlaisia herkkuja, kuten munkkiparia, optimaalisesti kostutettua torttua, mehevää piirakkaa, tuoretta sämpylää ja kalaa. Hyi saatana, ei sitä.

Siitä konstailematonta ruåtsalaista rokkia.

[video=youtube_share;9Xx6UiH2IX4]http://youtu.be/9Xx6UiH2IX4[/video]

Teille olis varmaan tullu aiva hirviä ikävä.
Ilman NAISvastavoimaa olisi kyllä astetta tylsempää.

- - - Updated - - -

Greebeni elähti jo 15 vuotta sitten.

- - - Updated - - -

Ei ole muuten uutta kanttiinin tyttöä näkynyt enää. Puljun omistajien munkeissa taas ei ole mitään älyä enää. Mitäs nyt?

Kyllä sinne varmasti tulee joku uus ihana tyttönen munkkeineen. Tai voithan sä esimerkiksi ottaa selvää kuka se on ja alkaa hc-stalkkauksen. Meet odottelemaan sitä vaikka sen kotiovelle.

Ei ole muuten uutta kanttiinin tyttöä näkynyt enää. Puljun omistajien munkeissa taas ei ole mitään älyä enää. Mitäs nyt?

Noin siinä käy ku meinaa lähestyä naista. Huonosti.

- - - Updated - - -

Mä oon ollu Raittistenveljesten keikalla. Soittivat tietysti tuonkin laulun.

Nerokasta, jos piiloudun hyvin, se ei ehkä edes säikähdä niin paljoa!

Kyllä! Mun mielestä voit jopa murtautua sen asuntoon ja odottaa vaikka alastomana ruusun terälehdillä peitettynä sen sängyssä. Olis aika romanttista ja se varmaan arvostais. Tai sitte yllätät sen vaikka olemalla suihkuverhon takana piilossa kylppärissä.

Kiitos vinkistä! Otan mukaani vielä kirveksen tai veitsen osoittaakseni että pystyn hädän hetkellä häntä puolustamaan. Tästä voi tullakin jotain...

Voi ei! Juomavarastoni hupenee. Jäljelle jäi kolme mietoa alkoholijuomaa tämän käynnin jälkeen, kun laitoin huomisen tammerfestin juomia pakkaseen. Pitää varmaan lähtee käymään viron maaperällä ja äkkiä!

Kiitos vinkistä! Otan mukaani vielä kirveksen tai veitsen osoittaakseni että pystyn hädän hetkellä häntä puolustamaan. Tästä voi tullakin jotain...

Kyllä tuossa on suuren rakkaustarinan ainekset! Jotain mitä voi sitten yhdessä kiikkustuolissa muistella.

Voi seepran vittu tätä kuumuutta.

Aamusuihku ja heti valtava hiki päällä.

Eilen kävin neljä (4) kertaa suihkussa.

Menen kohta järveen perkele.

Kesällä pitää olla kuuma! Tääl on vitun kylmä, mittari näytti 12 kun heräsin. Ja nyt tarkenee just t-paidalla.

- - - Updated - - -

Niin kuuma pitää olla ettei pysty tekee mitää.

- - - Updated - - -

Uskottavin tekosyy, ku en muutenkaa tee mitää.

Back
Ylös Bottom