Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jäät ei ois riittänyt kun pikkulasiin, mutta tuoppi se oli oltava. Mmm... uploadfromtaptalk1405359088345.webp

Ei suinkaan. Mojito bacardin oakheartilla. Herättelen ruokahaluani, jano tässä vaan aina tulee. Kävin jo tänään miettiin minne lykkään autoni Tammerfesteillä, kun tuuppaan sen täyteen juomaa ja sieltä sitten lipastan niitä keikkojen lomassa kitusiini. Tosin taidan mennä vain torstaiksi, sillon on rokki kovimmillaan.

Mä en ymmärrä noiden viinaksien päälle mitään.

Me Sniffarin kanssa olutmiehiä.

En muista milloin olin Radalla. En kai koskaan?
Tänään jumppasin jalkoja tärinään asti. Eikä jalkapäivä ole jalkapäivä ilman illan hauiskääntöjä jota on edeltänyt kivulia hölkkä sadetta pakoon.
Ei enää jalkapäivänä kävellen etääksi sisätiloista.
Kirjoitan tätä kuunnellessani Vokotin linkittämää rokkia.

- - - Updated - - -

Kyllä jalkapäivä on sittenkin jalkapäivä vaikka ei hölkkäisi sadetta pakoon kivuliaiden pakaroiden ja takareisien kera ja tekisi hauiskääntöjä.
Hölmö minä.

Titta PaPPas titta. Ei ole nappinkaan verran kapinhenkeä meikämustalaisella. Kaik on kiinni eikä kauluksia ollenkaan pystyyn sojottamaan.

katso liitettä 118166

- - - Updated - - -

katso liitettä 118167

Sepäs sattui, itselläni on variaatio tuosta paidasta. Ostin liian pienenä kokona niin saa mm. ojentajat pullottamaan kapinanpuutteen kompensoimiseksi.
ihokas.webp

- - - Updated - - -

Kuvakulma ja valaistus estää lihasten näkymisen.

- - - Updated - - -

Nänni taitaa kyllä nöpöttää.

Paitsi jos on keskivartalolihava.

- - - Updated - - -

Siinä tapauksessa hyvän näkösiä vaatteita ei olekaan.

- - - Updated - - -

Kuten itseni tapauksessa on asijan laita.

No mites semmonen juuttisäkki? Se vois näyttää hyvältä vartalossa ku vartalossa, asustaa sitä sit vaan vähä oman maun mukaan.

Mites tälläinen paita vaikka salivaatetukseksi. Kelpaako? Tai kehtaako käyttää missään?
IMAG0198.webp

Olen saanut sen lahjaksi joskus vuosia sitten ja ei ole tullut paljoa käytettyä.

Aloin keittään raparperimehua. Mitä muuta mää kahdeksalle raparperin varrelle olisin tehnyt, kun ei leipominenkaan nyt innostanut.

Minä kyllä laitan ny. Sträppärin jonkun viattoman miehen anaaliin.

Voi viattoman (eli neitsyen, eli impyen) miehen aunuksen kanaalia. Kai se on väriltään musta, ja remmeissä niitit?

- - - Updated - - -

Oli muuten hyvä orkesteri aikoinaan tuo SYL eli Strapping Young Lad!

Back
Ylös Bottom