Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Titta PaPPas titta. Ei ole nappinkaan verran kapinhenkeä meikämustalaisella. Kaik on kiinni eikä kauluksia ollenkaan pystyyn sojottamaan.

image.webp

- - - Updated - - -

katso liitettä 118167

Kello on 4:20.
Turha mennä enään nukkumaan, kiva sillon tällöin valvoa koko yö, mikä lie mielenlaatu senkin saa tekemään.
Ilman alkoholia tietenkin - Sillä kuntoilija ei juo! - Enään.

Vai olisko pitäny sanoa, kukko kiekuu?

No, näköjään kukkuullaki ketju heräs.

Huomenna taas töihin, ei saatana. :D

Jaa niin, tänäänhän on sunnuntai. Olen päivistä sen verran sekaisin, että vaikka eilen tuli rilluteltua, niin nyt tuntuu perjantailta.

Kyllä kelpais kunnon rommipaukku tännekin. Kuulemma nehän myy Kuubassa kaupassa rommia sellaisissa pahvisissa tetratölkeissä, vähän niinku Grandit meillä.

Kride on kyllä ihan sekaisin. Sinne ne romanit uponnu. Piti kirjoittaa rommit, mutta autocucumbererectio korjasi onneksi.

Rommi saattaa sitten aiheuttaa päänsärkyä seuraavana päivänä. Olkaa pojat varovaisia!

Yritin kovasti kerjätä että joku olisi tehnyt mun baarivuoron tänään mutta kukaan ei suostunut :(

Joo, pakko myöntää, ettei rommi ole se oma suosikkini. Toisaalta en ole kertaakaan kieltäynytkään. Viimeeksi olen juonut thaimaalaista rommia, jota kaveri toi, ja hyvinhän se kolan kanssa meni. Erikoisen makuista se ainakin oli, muttei sinä iltana maun takia sitä juotu.

VR perinteisesti ollut kummallakin viikonlopun reissulla noin 5min myöhässä. Ilmeisesti on pakko myöhästyä, vaikka vain vähän.

Mun täytyy ehkä käydä ostamas paketti jäätelöä. Muuten nukahdan.

Back
Ylös Bottom