Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hajosko oikein?No ihan ei ollu paras vaihtoehto ottaa juoksuaskelia kaltevalla, liukkaalla nurmella. Mukavasti napsajaa nilkka. Riks raks poks, Kelloggs rice crispies ja kerää koko keskitysleiri.
Pitäisi siis määritellä vitun homo ensin.
Sit vedän älästi.
E
Mutta en ny lähäretä pekuloottemaan tuolla asialla sen enempää.
Itse tein tuon tempun joku muutama vuosi sitten. Ei oikein collarit jalassa ja t-paita hönkinyt läpi. Nykyään aina shortsit ja hihaton, mutta ei mallia vaimonhakkaaja. Ja silti hiki valuu pitkin sääriä.Oliskohan paikallaan hankkia treenishortsit ja wife beateri. Salilla lähtee henki pitkissä housuissa ja t-paidassa vaikka on ohutta ja hengittävää "urheilukangasta". Treenit on ihme höntsäilyä kun ei vaan pysty.
Mikä on hihaton ei-vaimonhakkaaja? Mä oon aatellu että ne kaikki on wife beatereita.Itse tein tuon tempun joku muutama vuosi sitten. Ei oikein collarit jalassa ja t-paita hönkinyt läpi. Nykyään aina shortsit ja hihaton, mutta ei mallia vaimonhakkaaja. Ja silti hiki valuu pitkin sääriä.
Talvella tosin, saatan pitää fleecee lämmpittelypumppien ajan päällä.
Eiku se on jo vähä hajalla/kipeä valmiiksi. Pitäis kävellä ja liikkua fiksusti eikä reuhata tälleen. Hmh.Hajosko oikein?
Mikä on hihaton ei-vaimonhakkaaja? Mä oon aatellu että ne kaikki on wife beatereita.
edit. Vai tarkoitettiinkohan tässä esim. paitaa, jossa on Tauskin kuva.
Oliskohan paikallaan hankkia treenishortsit ja wife beateri. Salilla lähtee henki pitkissä housuissa ja t-paidassa vaikka on ohutta ja hengittävää "urheilukangasta". Treenit on ihme höntsäilyä kun ei vaan pysty.
Juu tai pilkkihaalari. Tällä ilmalla pysyy lämpimänä vaikka olisi alasti ja kantaisi tuuletinta mukanaan.Paras yhdistelmä on treenitrikoot ja tekninen pitkähihainen, joiden päällä collegehousut ja puuvillainen pitkähihainen. Hiki valuu ennen kun ehtii pukkarista salin puolelle, mutta pysyypä lämpimänä.