Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kävin golf klubilla ajelemassa caddyllä mummeleiden pallojen yli. Sit kävin ajelee mersulla kumi käryten pitkin keskustaa.
Sen jälkeen kävin ostamassa kaikki uutuusjäätelöt. Nyt syön jättis souria, on muuten helvetin hyvää :kuola:

On kyllä niin hyvä päivä et vois loppupäivän istua sisällä pelaamassa gta:ta netissä.

Läsnä

Mites kuntit, ootteko ajellu tänään?

Näyttää tuo sun asento slaavikyykyltä!

Mää kans siivosin, aloitin jääkaapin puhdistuksella ja sit leivoin isoja kuohkeita ruislesesämpylöitä! Kiva rentoutua loppupäivä. :D

Taidampa pistää läskini liikkeelle ja juosta tuonne salille..

Saa sitten alkuviikon kävellä hassusti kun jalat ihan muusina. :D

Jumatsuikka, tuolla ulkonahan oli kuuma! Ihan hiki tuli, sehän ei voi johtua siitä että minulla huono kunto olisi. Tänä kesänä saisin varmaan Cooperissa kaks tonnia rikki!

Pitihän sitä vähä kyykistyä nahkahousuissa että sai mopetin peilinkoopan kuvaan.

Kyllä on tullut tänään ahkeroitua. Ajellukki mopo- ja polku-pyörällä. Nyt latausjuomaa. Tämä lataa virtsarakon hyväksi kuseskelua silmälläpitäen.

image.webp

Päivän naurut: otin ruohonleikkurin esiin ulkovarastosta ja naapurin pikkutyttö tulee paikalle.
Tyttö: "Onko tämä sinun piha?"
Minä: "Ei ole."
Tyttö: "Onko se sinun piha missä on se valkoinen pehmokoira?"
Minä: "Ei ole."
Tyttö pyöräilee nurkan taakse, mutta tulee heti takaisin.
Tyttö: "Onko sinulla vaimo?"
Minä: "Ei ole, mutta ihan mielenkiinnosta, mistä näin päättelit?"
Tyttö: "Ajattelin vain kun ei meillä ainakaan kukaan nurmikkoa leikkaa, ellei vaimo käske."

:D

Hylkeet ovat rantautuneet! Taidan joku lähipäivä liittyä joukon jatkoksi. Vielä minusta joskus merinorsukin muodostuu, ensin tarvitsen 20 kiloa rasvatonta lihaa luideni ympärille.

- - - Updated - - -

Jäi muuten kesäkissa saamatta. Sehän tarkoittaa kolmea vaihtoehtoa: a) Helvetin tylsä ja ankea kesä paikallaan junnaten, b) Villi, riehakas ja sekava poikamies kesä jolle saa nauraa myöhemmin, c) Yhdistelmä a:ta ja b:tä. Veikkaan c:tä tai a:ta.

Pitäs varmaan raahautua salille lähes 2 viikon tauon jälkeen. Töitä painanut näköjään liikaa vaan dollarit silmissä :face:

- - - Updated - - -

Jalkapäiväkin näköjään. Tiistaina ei kävellä!

Minä ite. Juoksusta ihan poikki ja tänään aamulla töihin. Rahaa sinne ois kulunu ja se ei nyt käy.

Kulttuuriin kannattaa aina käyttää rahaa. Se ei mene siinä ikinä hukkaan.

Back
Ylös Bottom