Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta ja paskaa aamua kaikille. Mulla semmoinen on ainakin, ja myös päivä, ja ilta. Aina. Kaikki paskaa paitsi kusi.

Noin, sainpas sen ulos. Nyt on hyvä.

Sataa vettäkin vielä, kyllä ihmistä taaa koetellaan. Minäkin voisin koetella jotakuta teistä..

Oho! Santsi toivoo vesisadetta. Täälä ainaki paistaa aurinko, tamperseen tilanteesta en tiiä.

IMPpimäiset huomenet, hih hih.

Nimittäin. Eilen kävin jalkajumpalla, en uskaltanu kyykätä, kun pelkäsin että käsiin käy sekin. Tein sen sijaan HACK-kyykkyä, ja jo siitä saatana tuli KOO-YY-ÄR-PEE-ÄÄ, kyynärpäät vähän kipeiks. Vattofak? Eilen alotin nappaileen nappeja tähän vaivaan, ens viikolla fyssarin pakeille.

Ja minäkin toivon että satais oikein kunnolla, olenhan siistissä sisätyössä enkä jaksais millään tuhlata elämästä 2-3 tuntia tänään nurmikon kasteluun. Mieluummin katson televisiosta uusintoja senkin ajan.

Olisko mitään teemaa? Mulla on paltsu 09:15 - 11:00, motiveissoniahan löytyy reilusti. Kuten aina. Ja tällä kertaa tarkoitan sitä, nimittäin, sain eilen selvitettyä sisätyöni jatkuvan myös ensi syksyn jälkeen, jolloin tämän sijaisuuden piti päättyä ja minun palata ulkohommiin.

Tissit.

No nyt en sitten tiedä.

Heräsin siihen kun vatsa oli kuin vappupallo, ihan täynnä ilmaa. Syöksyin vessaan paskalle ja jumalauta mikä meteli.
Kunnon tykistökeskitys. Niin kova jytke kuului että pihalla aamutupakalla ollut muija tuli sisään ihmettelemään että mitä täällä tapahtuu :hyvä:

Tämmöstä täällä, mitäs muiden aamuun?

Siinähän se ongelma onki. Tuosta syystä ku ei tiiä vieläkään mitä hommaa sitä haluis tehä on tullu jumitettua saman työnantajan palveluksessa jo yli 10v.

Tarviiko sitä erityisesti aina haluta jotakin muutosta? Edellyttäen, että nykyinen ei ole täysin perseestä. Mä aina välillä mietin tuota samaa (samoilla spekseillä nimittäin) ja olen tullut siihen tulokseen, että tätä työikää on sen verran vielä jäljellä että ei tarvitse väkisin alkaa etsiä jotain unelma-ammattia just nyt. Pääsen kuitenkin työnkuvan sisällä tekemään ihan kivojakin juttuja. Itseään voi toteuttaa myös vapaa-ajalla! Kai se riippuu siitäkin että muuttuuko siinä hommassa ikinä mikään.

Vähän saman tyyppistä tääläkin, tosin muija ei polta ja se oli jo lähteny töihin kun oma fanfaari alkoi. Ainoa joka ihmetteli oli koira.

- - - Updated - - -

Mä ajattelin alkaa opiskelijaks tässä vuoden sisään.

- - - Updated - - -

Tyän ohella siis.

Toivotaan vaan porukalla sadetta me jotka lymytään sisällä "töissä".

Mutta: kartinaaliemämunaus. Aloitin päivän ENNEN kahdeksaa enkä muistanut että NELJÄLTÄ alkaa kokous johon mun pitäis mennä. Pitää varmaan pitää siesta kesken päivän että pysyy järjestys tässä hommassa.

Tarviiko sitä erityisesti aina haluta jotakin muutosta? Edellyttäen, että nykyinen ei ole täysin perseestä. Mä aina välillä mietin tuota samaa (samoilla spekseillä nimittäin) ja olen tullut siihen tulokseen, että tätä työikää on sen verran vielä jäljellä että ei tarvitse väkisin alkaa etsiä jotain unelma-ammattia just nyt. Pääsen kuitenkin työnkuvan sisällä tekemään ihan kivojakin juttuja. Itseään voi toteuttaa myös vapaa-ajalla! Kai se riippuu siitäkin että muuttuuko siinä hommassa ikinä mikään.

Olishan se varmaan kiva tehdä jotain semmosta jota oikeesti haluaa tehdä?

Eri ihmiset haluaa niin eri juttuja. Joku tykkää maalata vaikka vaapulle silmiä kakskymmentä vuotta mutta mä kyllästyisin jo viidessätoista. Aika harvalla on varmaan unelmahommaa, mulle ainakin riittää että ei ole ihan kamalan kurjaa ja saa sen verran rahaa että voi jättää laskut maksamatta ja ostaa vaikka tori.fistä täytetyn korpimetson valokuvan.

- - - Updated - - -

Korpimetsohan on nimittäin metson ja teerin sukupuolinussinnan tuloksena syntynyt lisääntymiskyvytön jälkeläinen.

Kesäkin sais jo tulla.

Aamen! Japaniatartakin on huomattavasti mukavampi käskyttää kun ei o paikat kohmeessa.

Mun naapurikaan ei polta, paitsi saunoja.

Khihih, ei sekään pidemmän päälle kovin terveellistä ole. Joutuu oleen lompsa levällään muuten jatkuvalla syötöllä kun remonttimies mm. ojentajat pullollaan vähän väliä käy paneloimassa.

Minä en ole keksinyt mitä se vois olla, tai keksin, mutta kun ei taidot riitä luonnostaan.

Mä oon tehnyt mukavampaakin hommaa kuin nyt. Se oli ehkä lähellä semmosta unelma-ammattia. Siitä ei vaan maksettu niin häävisti. Tein sitä sitten yrittäjänäkin hetken mutta totesin hyvin pian että köyhtyä voi yrittämättäkin. Valintojen maailma.

- - - Updated - - -

ps italiatar oli oikein yhteistyökykyinen ja lämmin tänäkin aamuna, ei ollut nimittäin yhtään etes pakkasta!

No toki toki, lähinnä vain tarkoitin sitä, että pitää arvioida että kuinka paljon se nykyinen homma ottaa aivoon. Että menetkö jotain kohti vai vain jostain pois; ilmeisesti jostain pois jos kerran tiedät että haluat tehdä jotain muuta kuin nyt mutta et tiedä mitä.

Mä en pystyisi tekemään sitä samaa silmien maalausta päivästä toiseen vuosikymmenet. Ei tää nykyinenkään ole sitä mitä haluan tehdä loppuelämäni, mutta ihan hyvä etappi kuitenkin. Jos olis ollut rahaa vain opiskella ja rauhassa valita mihin menee niin tuskin olisin tänne päätynyt, mutta kävi sentään tuuri enkä tee samaa kuin 10 vuotta sitten (enkä etenkään samalla palkalla).

Nyt jos olisi lukiovesseli niin hakeutuisin ehkä lääkärin ammattiin. Toisaalta mua inhottaa koskettaa vierasta ihmistä ja aika rajustikin ällöttää jos on jotain hajua tai jotain ihme hautumia. Potilaita pyytäisin pidättäytymään vaatteiden riisumisesta pl poikkeustapaukset.

- - - Updated - - -

Mutta rahnaa tulis hoh hoh hoh hooo

Back
Ylös Bottom