Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinähän se ongelma onki. Tuosta syystä ku ei tiiä vieläkään mitä hommaa sitä haluis tehä on tullu jumitettua saman työnantajan palveluksessa jo yli 10v.
Oho! Santsi toivoo vesisadetta. Täälä ainaki paistaa aurinko, tamperseen tilanteesta en tiiä.

Tarviiko sitä erityisesti aina haluta jotakin muutosta? Edellyttäen, että nykyinen ei ole täysin perseestä. Mä aina välillä mietin tuota samaa (samoilla spekseillä nimittäin) ja olen tullut siihen tulokseen, että tätä työikää on sen verran vielä jäljellä että ei tarvitse väkisin alkaa etsiä jotain unelma-ammattia just nyt. Pääsen kuitenkin työnkuvan sisällä tekemään ihan kivojakin juttuja. Itseään voi toteuttaa myös vapaa-ajalla! Kai se riippuu siitäkin että muuttuuko siinä hommassa ikinä mikään.
Tarviiko sitä erityisesti aina haluta jotakin muutosta? Edellyttäen, että nykyinen ei ole täysin perseestä. Mä aina välillä mietin tuota samaa (samoilla spekseillä nimittäin) ja olen tullut siihen tulokseen, että tätä työikää on sen verran vielä jäljellä että ei tarvitse väkisin alkaa etsiä jotain unelma-ammattia just nyt. Pääsen kuitenkin työnkuvan sisällä tekemään ihan kivojakin juttuja. Itseään voi toteuttaa myös vapaa-ajalla! Kai se riippuu siitäkin että muuttuuko siinä hommassa ikinä mikään.
Kesäkin sais jo tulla.
Mun naapurikaan ei polta, paitsi saunoja.
Olishan se varmaan kiva tehdä jotain semmosta jota oikeesti haluaa tehdä?
Olishan se varmaan kiva tehdä jotain semmosta jota oikeesti haluaa tehdä?