Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuskin olen palstan ainoa, jolle tulee tietynlaiset ennakko-odotukset ruotsalaisesta näytelmästä Två män i ett tält. Ei mennyt itselläni must see -listalle.

Tuskin olen palstan ainoa, jolle tulee tietynlaiset ennakko-odotukset ruotsalaisesta näytelmästä Två män i ett tält. Ei mennyt itselläni must see -listalle.
Nyt on kyllä niin suvaitsematon asenne että pahoitin mieleni. Sun pitää mennä kattomaan se ja sun pitää tykätä siitä, muuten olet homofoobikko ja tyypillinen suomalainen umpimieli.

Nyt on kyllä niin suvaitsematon asenne että pahoitin mieleni. Sun pitää mennä kattomaan se ja sun pitää tykätä siitä, muuten olet homofoobikko ja tyypillinen suomalainen umpimieli.

Juurikin näin. Vähän kuin "tykkäätkö 12 Years A Slave -elokuvasta vai oletko rasisti?" :thumbs:

Eikä oo :)

Kyllä on taas jännää tää tällänen jääkiekko. Koitan pysyä rauhallisena! :D

Alahan varaileen lohdutusolkapäätä jostain itelles, mulla on tunne että Lukko tulee Kärppiä vastaan finaaliin.

Riippuu tunteista :D

Kyllä mä vielä uskallan väittää että riippuu myös kuka ne tunteet paljastaa. Jos esim. minä tunnustaisin tunteeni niin tuskin olisit niin otettu kuin jos sen saman tekisi joku jota kuolailet.

Pappara meni finaaleihin, vain ottaakseen turpaan Kärpiltä :D

Nyt harmittaa vielä enemmän tuo työreissu kun pelit olis täällä..

Back
Ylös Bottom