Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta!

En tiiä mitä tästäki päivästä tulee tänää johki koulun 24 h leirille joku kurssiin pakollinen minkä perusteella tehdään loppuarviointi, että sepä kannustavaa kun oon yks sen "järkkääjistä" (järkkäys oli pakollista) enkä tiedä mistää mitää.
Nukuinki päin persettä ja muutenkin kusee kaikki.

Huomenta.

Herääminen on helpottunut aivan pirusti, kun päivä on pidentynyt. Heräsin pari minuuttia ennen herätystä siihen, kun aurinko paistoi silmiin, niin oli aivan toista herätä kuin pimeään talvivitutukseen.

Musta tuntuu, että omalta osalta on herääminen vaan vaikeutunut kevään edetessä. Tänäänkin väsytti niin maan perkuleesti, kun kello soi. Onneksi sain hommat eilen hoidettua sille mallille, että pystyi laittamaan köyden takaisin kaappiin. On tässä silti vielä ilma sakeana katastrofin aineksista.

Huomenta. Litra aamukahvia takana, pitäs kai ottaa ruokalusikallinen vettäkin jossain välissä. Upea päivä näyttäis tulevan, sylettää että pitää ensin viettää toimistopäivä ennenku kerkii fillaroimaan.

Pahinta aamuissa on kyllä se, ko kroppa kuivana herää, sit pitää narkkarina nauttia tietysti ensihetkestä lähtien aamukahvia, ja sitten kun ajukoppakin herää, on sellainen olo että josko olisi sittenkin juonut litran vettä :face:

Hyvää! Kiitos kysymästä. Mitäs Santsi?

Iha ok, viikko menny pirun nopsaa!

Huomenna jos pyörähtäs taas Hakamettäs kattomas ku Tappara lopettaa Pelicansien kanssa räpiköinnin. Tällä kertaa meen kyllä autolla, joten saa ylä-&alapesät odotella muita pelejä :D

Huomenta. Mitä pojat?

Huomenta. Myös muille. Santsille vähän enemmän.

Nyt on kuule kaikki hyvin ku oot mestoilla. On täälä muuten satunnaisesti näkyny myös muita pimpilysmökilöitä. Me ei voida sille oikeestaan mitään ku ollaan sen verta vetäviä jannuja.

Ja sitten muihin aiheisiin.
Autobar, nypytys, torjantain ylipaino-ongelma, aurinko paistaa, Barca vei eilen 3-0, ja enää TJ8 paljaskikkelöintiin ulkoisessa maassa.

- - - Updated - - -

Minä tarttisin nyt noin kymmenen nepparia. Asap.

Tuliko siitä mitään?

Retinaterveiset.

image.webp

PinttynytRetinaPoikaHerrasMies Joka on herännyt 0430 toivottaa puoltapäivää.

Hyvä vokot. Olit mun kotikunnan kohdalla!

e. Nyt mua alko jännittään kans vokotin englanninkielisellä kirjoituskoneella kirjoitettu paltsu. Saitko unta?
Ainiin, ja kohta ajat Hämeenlinnan ohi, vilkuta sit ohiajaessas. Mä oon täälä 5. kerroksessa!

huament! kohti työpistettä ja aamupalaa! Toista. Onko Kaira taas hankkinu vaatteita joissa on hienouksia kuten neppareita?

Tänään on muuten hernaripäivä. SA-perinteen mukaan voi siis vähän gonahtaa röissäkin.

Viimeisiä lukuja katsoessa on nyt sellasta tendenssiä havaittavissa datassa että sinkkuketjussa yklös-KPI eli post per day on suurempi kuin offissa. Mihin toimenpiteisiin ketjun johtoryhmä aikoo ryhtyä ja millä aikavälillä viestien määrä saavuttaa bonusmatriisissa olevan tason 1.5×sinkkuketju?

E: Laita siinä ajaessa vokot youtubesta Grönholm best moments ja saat hyviä ilmauksia joita voi muunnella joka tilanteeseen sopivaksi. The project was good but the supplier was bad. Not a very good project...today. Something came through Timos seat...in the ass of CEO.

En olisi erityisen huolissani tästä kehityssuunnasta. Siellähän lähinnä tapellaan jostain irrelevanteista asioista. Ja kehutaan ittiänsä perkele. Håhå, onhan se nyt jo nähty, että kaikki varteen otettavat naisetkin parveilee tässä ketjussa. Jos tiedätte mitä tarkoitan...

Back
Ylös Bottom