Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eventalla on varmaan hyvät jalkalihakset kun moista elementtimäärää kanniskelee. Käveletkö vaappuen?

töitä pitäis trhdä tänäänkin, mm. laskea numeroita yhteen ja laskuttaa liikaa asiakkailta.

E: mikset hanki omia kanoja? seurakin ois jo.. :)

Joudut juomaan lasillisen judopuvustani puristettua hikeä ja laulamaan perään "Väliaikaisen" Tapio Rautavaaran äänellä.

Eritätkö muka hikeä? En usko. Ellei se ole sitten jonkun kiihkeän naispuolisen fanin tuottamaa, kuten esimerkiksi Ginger81:n. Ja tuo toinen onnistuu kyllä, en nimittäin osaa laulaa muuten kuin TR:n äänellä.

elsu on kyllä huomaavainen, kun antaa kavereil kans.

edit. Mites muuten, Judis, anteeksi, Jaffakeisari, kuka on fan-clubisi puheenjohtaja? Ehdottaisin muuten itseäni, mutta minulla on jo luottamustehtävä eräässä konekirjoitustaitoja ihannoivassa fun-clubissa. Siellä me yhdessä erikseen ollaan ja yhdessä tullaan, jos tiedätte mitä tarkoitan. Isojen appelsiinien kokoiset kirjoituskoneet, kiitos.

tarttis ajella hakemaan varastoon luomumunia. Ja mä oon nykyään munatrokari, kun haen kavereil kans.

Minäkin ostin kerran eräältä maaseutuasiamieheltä luomumunia. Olivat erikokoisia ja erivärisiä, ja lisäksi niihin oli liiskautunut kiinni jotain pershöyheniä kanasta. Eli kyllä se on tehostettu siipikarjanpito mikä tuottaa parempaa tulosta.

Voi video kuntit. Nyt kävi Irmat, oon alkanu diggaamaan paskasta musasta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mua tympii. Nyt vähän jotain säpinää kiitos.

- - - Updated - - -

Näkispä ikkunasta vaikka jonkun peräänajon. Semmoisen että kuljettajille ei sattuisi mitään, eihän tässä kellekään mitään pahaa toivota. Paitsi että niille tulis kamala riita siitä kummanko syytä se oli. Ja kalliit autot olis tuusanpaskana siinä ja lykolit asvaltilla. Ja sitten ne alkais kinaamaan maksajasta ja hiiltyisivät siinä ihan kunnolla ja haistattaisivat toisilllaan pitkät vitut ennen nyrkkitappelua.

- - - Updated - - -

Ja lopulta väkempi tekis sille laihemmalle honkkelille "method Perkiömäet" ja se laiha itkisi siinä kuin pikkutyttö.

Mua tympii. Nyt vähän jotain säpinää kiitos.

- - - Updated - - -

Näkispä ikkunasta vaikka jonkun peräänajon. Semmoisen että kuljettajille ei sattuisi mitään, eihän tässä kellekään mitään pahaa toivota. Paitsi että niille tulis kamala riita siitä kummanko syytä se oli. Ja kalliit autot olis tuusanpaskana siinä ja lykolit asvaltilla. Ja sitten ne alkais kinaamaan maksajasta ja hiiltyisivät siinä ihan kunnolla ja haistattaisivat toisilllaan pitkät vitut ennen nyrkkitappelua.

Lähet iltakävelylle sinne suunnalle missä eventa asuu, niin voi olla että näet ikkunasta peräänajon.

Oi! No ihan takuulla mutta se vie fiilistä kun se peräänajettava maksaa siitä rahalla. Mua sytyttää enemmän semmonen spontaani toiminta.

Vapaaviikkoa ois jäljellä vielä parisen päivää, samoin aikaa korjata unirytmi... Ehkä jos sitä huomenna yrittäis herätä kasin pintaan ja lähtis siitä sit aikastamaan

Huomaatteko kuntit, mikä naisvaltainen kuhina täällä taas käy! Laitoin jalat pöydälle ja otin munan käteen. Eiku kahvimunan. Kahvikupin. Mitä vit.. Irtakkin syytä kaikki.

Onneksi sain äsken suun täydeltä pienen appelsiinin kokoista rintaa, ploirerin. Ja tiiättekö mitä muuta. Kaikki muut läks täältä johonkin suomenkieliseen palaveriin, ja täälä konttorilla olen minä yksin kahden paistin kanssa, joista molemmat on vieläpä erittäin voideltavia. Mutta enhän minä herrajjumala semmoista. Vanha mies.

Oi! No ihan takuulla mutta se vie fiilistä kun se peräänajettava maksaa siitä rahalla. Mua sytyttää enemmän semmonen spontaani toiminta.

Voin minä sinut hoidella sellaisella yllätysperäänajolla.

murrrr tässä alkaa vanhakin setä kehrätä vähän toiseen tapaan kun voideltava paisti mouruaa lahkeessa kiinni.

Mulla on kuulkaas vähän apatiaa koneistossa. Sen lisäksi että töistä ei tule hevon helvettiä niin myös töiden väistely sujuu kehnosti ja oheistoiminta on huomattavan laimeata. Pakko lähteä syömään.

Back
Ylös Bottom