Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään luvassa korvatulehdus-potilaan hoitoa, ja vakavaa keskustelua harrastuksestani= onko se haitaksi parisuhteelle---> turhaa sanon minä :wtf:

Ukko vaihtoon. Vai pitäisikö sanoa, "jätä se!"

Miten voi päivä mennä näin hitaasti?!?!?!

Ukko vaihtoon. Vai pitäisikö sanoa, "jätä se!"

mä veikkaan et sil on vaan taas se aika kuukaudesta, kun kaikki vituttaa. a) joko mä saan käydä salilla ihan niin paljon kun haluan b)se rupee käymään mun kans c) se ei hyväksy mun harrastusta lainkaan---> saa lähtee lätkimään.

Se oli maksalaatikkopäivä tänään. Oli hyväää.

Oliko ihan rusinaa seassa vai riisutumpi luger malli? Se oli sillon pojannaskalina sitten hienua kun isä toi työmatkalta pienen rasian rusinoita. Ne oli vielä jäässä ja siitä syystä erityisen mukavia imeskeltäviä.

- - - Updated - - -

Ja sitten kesällä oli semmonen harrastus että heitettiin lehmän utareisiin pieniä savipaakkuja, tähän isäntä nimeltä Mäki-Fräntilä suhtautui nuivasti ja jahtasi meitä pappatunturilla. Ei saanut kiinni mutta tappioitakin tuli: yksi polkupyörä ja kenkä jäi saviseen peltoon. Niitä ei ikinä uskallettu kysyä takaisin. Pitääkin ajella Kauhavalla lenkki tulevana kesänä ja käydä Mäki-Fräntilän ovella jutuissa. Tietysti myynyt sen fillarin, helvata mikä mulukku.

mä veikkaan et sil on vaan taas se aika kuukaudesta, kun kaikki vituttaa. a) joko mä saan käydä salilla ihan niin paljon kun haluan b)se rupee käymään mun kans c) se ei hyväksy mun harrastusta lainkaan---> saa lähtee lätkimään.

Ai teillä menee kuukautiset noin päin.

Osta sille tiineysamme missä mölistä paha olo pois!

Etit sille demonstraatioksi jonkun squat / no squat pyllykuvan. Eiköhän tyhmempiku tajuu että hyvästähä se treeni on.

Minä kävin nauttimassa vähän kiinantuliaisista... Jos tiedätte mitä tarkoitan. Kaksin käsin tuli vedettyä, edestä ja takaa. Voi pojat, eli kuntit, kyllä oli herkkua. Kyllä nyt jaksaa taas PAINAA, kun olo on kevyt, suora ja huoleton.

Vielä ison appelsiinin kokoinen appelsiini kun olisi saatavilla, vois imaista semmosenkin vielä. Mutta ei makeaa mahan täydeltä, eihän siitä mitään tule, että vetelee viis munkkia putkeen kahtena päivänä peräkkäin. Olen kuitenkin luonteeltani enemmänkin yhden munkkiparin kehari.

Mikäs tällainen on? :D veikkaan et jos läpällä heittäsin, niin seurais armoton mököttäminen :D

Äh no en löytänyt kuvaa mutta tästäkin saattaisi olla miehellesi apua:

image_view.php.webp

Korostaisin että älä koskaan suhtaudu tuossa tilassa olevan miehesi oikkuihin ainakaan vähättelevästi!

Liitteet

• pikkanen_22838.webp
    pikkanen_22838.webp
    1,1 KB · Katsottu: 333
mä voin olla sun pakkis-kehari :D

Ah! Lupaan potkia menemään puntille jos laiskottaa. Pitäis varmaan itekki alkaa taas nostaa rautaa, vai onk siit mitää hyötyy??

Jes, tän päivän jälkeen ei tarvi edustaa tai syödä illat rafloissa. Saa rauhas selata pakkista töissä!

Taidanpa syödä ison mutta pitkulaisen appelsiinin kokoisen kananrinnan. Vai olisko esim puolen metrin pätkä ihon väristä höyrymakkaraa? Vaikee päättää.

Mikäköhän on naisten näkökanta tähän kananrinta, vai ihon värinen puolen metrin kyrsä -asiaan? Valtaosa varmaan kallistuu tuon lerssin kannalle, mutta saattaapa joukossa olla joku tai joitakin, jotka mieluummin nuolevat pannun puhtaaksi rinnan paiston jäljiltä.

Mites mulle tuli taas mieleen se fakta että joudumme helvettiin?

- - - Updated - - -

Se on muuten jännä että ihonväriset ruoat on ehkä kaikista parhaita. Toinen hyvä ruoan väri on harmaa. Sopii kaiken kanssa!

Oliko ihan rusinaa seassa vai riisutumpi luger malli? Se oli sillon pojannaskalina sitten hienua kun isä toi työmatkalta pienen rasian rusinoita. Ne oli vielä jäässä ja siitä syystä erityisen mukavia imeskeltäviä.

Minä pidän riisutusta mallista, tämä oli myös sellainen.

^ Great minds think alike!

Minäkin pidän riisutuista malleista...

Maksalaatikon nautin perinteisenä versiona mieluummin. Paistetun kananmunan kera. Hyvää se on. Sitä tarjoillaan toivottavasti heti Kaari Utrion pierun jälkeen.

^ Great minds think alike!

Minäkin pidän riisutuista malleista...

Maksalaatikon nautin perinteisenä versiona mieluummin. Paistetun kananmunan kera. Hyvää se on. Sitä tarjoillaan toivottavasti heti Kaari Utrion pierun jälkeen.

Kylläpä se on melekeinpä niin että se on rasva mikä antaa Kaari Utrion pierulle maun. Siis maksalaatikolle maun.

- - - Updated - - -

Nyt vois upotakin kunnon munasämpylä. Joku härski majoneesi vielä siihen kylkeen. Pitääpäs hakea Shelliltä semmonen. Nautitaan autossa kahvin kanssa matkalla kohteeseen ja kohti vatsahaavaa.

Päätä särkee ja olo on ihan hirveä. Rajoja ja raakaa rakkautta. Arkielämän havuja, perkele! Niitä minä peräänkuulutan, jotta sujuisi hommat kivemmin. Ja kouluruokaa, josta ei jumalauta aina tulisi maha kipeäksi. En oo raskaana, mutta siltä mää taas näytän kuitenki.

Päätä särkee ja olo on ihan hirveä. Rajoja ja raakaa rakkautta. Arkielämän havuja, perkele! Niitä minä peräänkuulutan, jotta sujuisi hommat kivemmin. Ja kouluruokaa, josta ei jumalauta aina tulisi maha kipeäksi. En oo raskaana, mutta siltä mää taas näytän kuitenki.
Jos se yhtään sun oloa helpottaa, niin mulla on tänään erinomainen päivä. Olkapäissä näkyy säikeet, aamupaino on niin alhainen että saa taas tankata lauantaina, sain töitä tänään ja kävin aamulla lenkillä. Mutta kyllä se tästä varmaan normalisoituu ja kaikesta tulee enemmän tai vähemmän paskaa. Mutta ajattelin kuitenkin pelata taas Eurojackpottia, jos saisin sen nelkyt miljoonaa. Sitten vois mennä Ferrarilla tekeen töitä 11e/tunti.

Mikä teitä vaivaa kun kaikki kipeinä ja sattuu ja särkee ja muuta niljakasta?

Back
Ylös Bottom