Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan hyvä aamupala saatana juu:

- Iso "otamukaankahvi" Nesteeltä, laktoosilla
- Mynttoni, mustaherukka

Ainoo hyvä puoli tässä sairastelussa ja ryyppäämisessä on toi että paino laskee kohti kesää kivasti. Huono puoli on se, että torsosta exituksen saanut painon aiheuttaja on vähimmässä määrin rasvaa. Seitan.

Uuh, Suuri Johtaja oli lähestynyt sähköpostilla, antaen oikein luvan pelin katsomiseen työajalla, ja saa kuulemma syyä ja juua virman piikkiin! Taidan tarttua tarjoukseen, vaikka tiedän, että se kaatuu omaan niskaan myöhemmin! Onneks mulla on painijan niska. Kreikkalais-roomalaista-miehekästä-latinopainia olen viimeksi harrastanut 15 vuotta sitten, ja silloinkaan en oikeasti sitä harrastanut.

- - - Updated - - -

Sexy times!

Huomenta. Illalla pelotti, etten taaskaan saisi unta, mutta rentoutusharjoitukset yhdessä nukkumattoman yön aiheuttaman väsymyksen kanssa näyttää auttaneen. Nyt vain vähän väsy.

Ukrainan-uutisten lukeminen sattuu. Mulla on sieltä päin työkavereita.

Raporttini tästä aamusta

-kahviasiat hyvällä mallilla
-vitutus erittäin hyvällä mallilla
-edellisestä salitreenistä aikaa 12 vrk
-nieluviljely otettu
-housut puristaa vyötäröstä
-puuroa syöty
-täysin selvinpäin
-kokous kello 9.00 --> mielenkiinto nolla
-haluaisin lämpöiselle saarelle mojito (lat temmi erectus) kourassa lojumaan

Viimeksi muokattu:
Kyllähän puutarhanhoito nyt tärkeää on ;)

Mä oon toimeentulevana kansalaisena ulkoistanu puutarhanhoidon kokonaan. Helppoa ja kätevää, joku muu pitää kasvuston kurissa ja itse voi keskittyä olennaiseen!

- - - Updated - - -

En vielä kylläkään tiedä mikä olisi olennaista.

Höh. Mutta kylläpä nyt helpotti tietää. Aivan kuin olisin astunut valoon! Se on kaikki pelkkää paskaa vaan. En tiennytkään, että linnunpaska kätkee sisäänsä näin suuren filosofian.

- - - Updated - - -

^ Ja varsinkin takapuolelta, ei mulla kädet taivu ees takapihalle. Jos tiedät mitä tarkoitan.

- - - Updated - - -

Tai portille kyllä, mutta ei sinne ylemmäs.

- - - Updated - - -

Hmm, pitäsköhän mun kohtapuoliin alkavassa tulos- ja kehityskeskustelussa esittää yhdeks tavotteeks pakkiksen selauskiintiö tunneissa mitattuna per työpäivä seuraavalle puolelle vuodelle? Vai vedetäänkö stealth-modella niinku tähänkin asti.

^ Tuliko rentoutusharjoituksesta myös käsiperäisiä vaivoja, kuten jännetuppitulehdus tai tennis-koo-yy-är-pee-ää eli - kyynärpää?

Ei nuo minun ajatuksen voimalla toimivat rentoutusharjoitukseni tarvitse kehon omaa dopingia. Toki manuaalisesti (tai avustajan kanssa) aktivoitu doping parantaa tuloksia :)

Viimeksi muokattu:
Mä en paljon viitsi takapihaan uhrata kun se on vähän semmosta jättömaata. Mutta mä käyn joskus kylässä semmosen hortonomineidin luona ja täytyyhän se sanoa että hyvältä se näyttää kun vaan jaksaa panostaa. Persikkapuut kukkii ja kaikki on trimmattu suurella pieteetillä.

- - - Updated - - -

Kivaa lähteä kokoukseen. Pitääkin ottaa kalenteri ja joustinpamppu ja muistiinpanovälineet mukaan. Ja köyttä.

- - - Updated - - -

Hmm, pitäsköhän mun kohtapuoliin alkavassa tulos- ja kehityskeskustelussa esittää yhdeks tavotteeks pakkiksen selauskiintiö tunneissa mitattuna per työpäivä seuraavalle puolelle vuodelle? Vai vedetäänkö stealth-modella niinku tähänkin asti.

Vedät undercover-doggina niinkuin tähänkin asti. Avatar kuvaa sitä hyvin.

Jos sitä sitten tänään vaan kevyttä kävelyä. Kuus päivää tuli treenejä putkeen ja kroppa jotensakin sanoo "au". Tämä pelekkä sängystä nouseminen on semmonen yks ryöpäkkä kipusanoja. Mutta ei ou mittee semmosta mitä ei pekoni parantaisi!

Vittu kun flunssa vaan pahenee, maanantaina oli vähän kurkku kipee, eilen kurkku vitun kipee, tänään kurkku parempi mutta keuhkoissa vittumainen tunne, ja mulla olis viikonloppuna töitä. Vähän siinä ja siinä oonko työkunnossa perjantaina, kun tä voi lähtee joko paranemaan päin tai sit huonontua keuhkojen osalta. Täytyy varmaan työnantajalle laittaa viestiä että hommaa jonkun varalle, että jos perjantaina näyttää huonolta niin on ennakkoon sovittu tuurari.

Väsynyt LOUNASraportti

-nuudelisalaatti (hintahtava?)
-kananrinta
-light-energiajuoma (Mikä idea on energiattomassa energiajuomassa? Kyllä taas apinaa koijattiin.)

Tänään mä lähden aiemmin kotiin, olisko vaikka ekalla erätauolla?

Viimeyöni unessa esiintyivät mm. irtakk, kolmas nainen sekä retina kahtena kappaleena. Vau.

Back
Ylös Bottom