Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla ois edelleen tilauksissa se nyrkki feissiin, sen verran on tympeä tämä maanantai 17. helmikuuta. Mua sais vetää suoraan avonaiseen suuhun, kesken puheen aivan yllättäen. Kiitos!

- - - Updated - - -

Sukatki kastu tossa parkkiksella voi perkele!

- - - Updated - - -

Ja kitalaen lirputin (lat klitorikus kitalakimus) on vähintään yhtä kipeä kuin aamulla.

Käytä seraavalla kerralla vokot takstiikkaa kun menet diskoon. Valitse pöytä jossa on runsaasti ohikulkuliikennettä, vaikkapa baaritiskin tuntumasta, ja könnää siinä koko ilta ja seuraa ohikulkuliikennettä. Ei tarvii saada yhtään lyhythameista kiinni koska voit tarkistaa heidät siinä kaljanjuonnin ohessa. Melko tympeäähän tuo on, ei se ilta montaa tuntia kestä, mutta kyllä sitä muutaman kerran vuodes pitää käydä itteensä kiusaamas. Poistua mukavuusalueelta, eli rokkiklubilta.

Pitääpäs testata ens kerralla. Toimii varmaan parhaiten kun on yksin liikenteessä?

Mä poistun aina mukavuusaluelta kun lähden kotoa. Ainakin maanantaisin. Oonkos mä vielä kertonut että mulla on ns paska päivä?

Oot kyllä ihan oikeessa. Kiinteät ja paljaat konekirjoitustaidot. Oikein semmoiset näpäkät. Ja terhakkaat. Siis kiinalaiset konekirjoitustaidot.

^Tuossa konekirjoitushommassa taas pitää olla äärimmäisen tarkkana, ettei homma mene itsellä käsinkirjoitukseksi. Jos ymmärrät mitä tarkoitan.

Pitääpäs testata ens kerralla. Toimii varmaan parhaiten kun on yksin liikenteessä?

Voi sitä tietysti kahdestaankin harjoittaa, mutta pitää pitää vara ettei homma vaan lipsahda AVA (alkoholin vaikutuksen alaisena) jutteluksi. Siinä voi mennä hyvät minihameet ohi silmien.

Olen koukussa twitteriin. Apua.

Käsin kirjoitettua asiaa arvostetaan nyky-yhteiskunnassa aivan liian vähän. Tuntuu että semmonen digi-ilmapiiri on vallannut myös käsinkirjoitusmarkkinat. Joskus on ihan mukava mennä vaikka työpaikan vessaan yksikseen, ilman älypuhelimia ja muita apuvälineitä, ihan vaan rauhassa kirjoittamaan käsin jotain. Kyyyylllä se paras tunne tulee siitä, kun onnistuu oikein hyvän värssyn kirjoittamaan vessapaperiin, tekee melkein mieli ottaa se taskuun mukaan ja viedä kotio.

- - - Updated - - -

^ Unhook yourself!

^ Unhook yourself!

Mutkun siella on kaikkea kiinnostavaa... Viimeksi twiittasin uutisen siita miten 20th century fox havisi oikeustaistelun "Glee"-tavaramerkista. Olin viime kesana toissa lakifirmassa joka hoiti ko. asiaa ja muistan miettineeni etta mulla on ihan paras tyo kun kattelin Gleeta toimistolla ja sain siita palkkaa :D

Toivottavasti et facebookkiin.

On mulla sekin tossa auki :rolleyes:

:itku:

- - - Updated - - -

Mäki rupeen kaipaamaan aikaa ennen internettiä. Sillon oltiin pihalla. Lähettiin kiertämään kylälle rinkiä ja kattomaan olisko sielä tuttuja. Erotiikka oli analogista.

:itku:

- - - Updated - - -

Mäki rupeen kaipaamaan aikaa ennen internettiä. Sillon oltiin pihalla. Lähettiin kiertämään kylälle rinkiä ja kattomaan olisko sielä tuttuja. Erotiikka oli analogista.

Ma oon vielakin enemman tai vahemman pihalla.

Nykyaika ja kaikki kotkottimet onkin ihan perseestä. Voi olispa hieno heittää Lumialla leipiä ja survaista mono läpi litteästä ruudusta. Yhtään ei kaipaisi mokomia vimpaimia. Ainoan poikkeuksen tekee retina.
Ennen paskakin hais paremmalle ja polvissa oli enemmän rupia.

- - - Updated - - -

jännästi vähän semmonen olo niinkuin olis ollut lauantaina ihan mahottoman lujaa juovuksissa ja eilen maannut puoleen päivään mahallaan sängyssä

- - - Updated - - -

Rybb&Decker karvaa Kasslerilta kiekon pois. "Näppilätty" Alfredsson on keskittynyt itseensä maalin takana. Yleltä tulee Plätkää suorana Soulin kesäolympialaisista.

- - - Updated - - -

The Carpenters teki ensimmäisen maalin.

Huhhuh! Nyt kyllä Matöfaköriä ja Johnnyä koetellaan.

Back
Ylös Bottom