Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuu syömää tollasta maissi-kinkku-kasvis -piirakkaa. Viel riittää hetken..

[video=vimeo;85619379]http://vimeo.com/85619379[/video]

Miksei saisi? Koita joskus maata koko yö. Kyllä seuraavana päivänä väsyttää!

^ Ja eiköhän tämäkin taas toteen havaita heti huomenna.

- - - Updated - - -

Ach so. Vittu ja huominen menee paltsuillessa, ei kerkiä kunnolla rölöttään täälä. Se muuten ärsyttää päätä vietävästi, kun työt haittaa internet-rölötystä.

Fuck ärsyttää kyllä kun tää viikonloppu loppuu, mihin voi valittaa? Mullakin on Häijy maanantai, paljon sovittua menoa. Kuka käski sopia maanantaille? Voi perkele, miksi tein sen? Olisko vielä äkkikännit ja aamulla yskäpuhelu töihin?

Ps onko Vokotin viime viikon radiohiljaisuus saanut selitystä? Olen utelias. Minä olen elossa, en törmännyt Eventaan messuilla.

Voi helvetti nämä arkipäivät ovat yhtä Ismo Alanko kompilaatiota.

Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään. Olen liian hauska yrittämäänkään.
eeeooeeoeoeeo
Sisäinen solarium on sammunut!
Kokoan palapeliä, josta puuttuu paloja.
Joku auttaa löytämään, toinen katkoo kyniä.

Eli huomenta vaan.

Kävipä muuten kummasti aamulla, kun en millään saanut syötyä puuroa loppuun. Ei vaan uponnut sitten millään. Varmaan joku syöpä tai jotain.

Huomenta vaan. Eilinen väsytti niin hyvin, että nukuin ihan pikimustaa ja painavaa unta koko yön. Eli kaikki 5,5h. Nyt reippaana tuplatyöpäivään. "Jee."

Jopas nyt arkielämä ihmisillä on ankean kuuloista. No en minäkään ilosta hypi, mut eiköhän se tääkin maanantaityöpäivä mene ihan hyvin niinkuin aina.

Kyllä näin on. Vähän väsyttää, mutta on se mukavaa kun saa tehdä työtä. Siitä saa korvausta ja sen voi tuhlata esim. ens pe-la-su rajuun ryyppäämiseen merellä ja/tai hurripääkaupungissa.

edit.
Mutta kylläpä onkin jo jano. Se ei tiedä hyvää.

Hihhiihhii onneksi minun ei tarvitse lähteä ensi viikonloppuna merelle rajusti ryyppäämään. Se on kamalaa hommaa! Aivokemiani ei kestä tuommoisia retkiä, seppuku olisi tosiasia jos koko viikonlopun ryyppäisin merellisesti.

- - - Updated - - -

ps pernoo, olet erehtynyt, ei tämäkään maanantaityöpäivä mitenkään hyvin mene
arki on kärsimystä
herääminenkin oli aivan saatanan kamalaa
kahvi oli lähes lopussa, jouduin tyytymään vajaaseen satsiin
raejyystö haisi hielle, olikohan vanhaa?

- - - Updated - - -

Viikon alkuun tämä:

2011-BMW-K1300Rb-small.webp

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom