12-vuotias kirjoitti kirjan naisten ymmärtämisestä ? paljasti totuuden? ? Stara
nobelin kirjallisuuspalkinto tolle pojalle
nobelin kirjallisuuspalkinto tolle pojalle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uuh mama. Harmi kun en ymmärrä matikkaa, olisin erinomainen fyysikko.
No filosofiaa sitten. Olen lähes varma, että filosofian tohtoreista saattaa olla suorastaan huutava pula Suomen työmarkkinoilla.Tuohon se munkin fysiikan lukeminen toppas :D
No, vielä huominen ja nysä lauantai-päivä töitä... Lauantaina sitten vähän viihteellä oloa pitkästä aikaa peli-iltamien muodossa. :dance:Huomenta.
Mulle on taas jäänyt jotain kertomatta, kun ammatinvalinta oli ajankohtaista. Mä haluisin niin kovasti istua pahvilaatikossa smartumeita laskeskellen. Perkele, siinä olisi juuri mulle sopiva homma.
Mulla oli ainaski tosi kivaa. Alkoi olla väsymyksen takia aika hyperaktiivinen olo niin istuin suoraan sinne laatikkoon. Siellä oli lämmintä ja mukavaa ja sain ihan rauhassa tehdä hommani. Yksi asiakas katto vähän pidempään joten kerroin hänelle toimistoni ekologisuudesta ja monikäyttöisyydestä. Hän totesi, että ei ole ikinä moista nähnyt mutta että vaikuttaa hyvältä. Yritti selvästi olla hullulle mieliksi...
Oli vain kateellinen!
Enpä kyllä minäkään lähtisi varta vasten suututtamaan ihmistä, joka hihitellen laskee pahvilaatikossa paperilappusia.