Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ma oon laiskotellu koko päivän ja nyt mä meen salille. Mur!

- - - Updated - - -

Join muuten kaljan sen lihapiirakan kanssa. Röyh. Silti olen täysin selvinpäin ja lasken raittiin elämäni yhä jatkuvan.

Hyödyllinen day after -sunnuntai jälleen. Nukkunut varmaan 12h tästä päivästä, ja nyt kun nukkuminen alkoi kyllästyttää, niin lähdin hakemaan pizzaa.

Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä

Jos Lahteen asti tulet, niin on kyllä hatunnoston arvoinen temppu. Ja ehkä aavistuksen surullista ja säälittävää.

No ehkä en sentään NIIN surullinen ja säälittävä :D Viihdytän sitten itse itseäni täällä Hkin päässä.

Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä

Ainakin Tampereella 25.12. on tyypillisesti vuoden parhaita baaripäiviä, jolloin on erittäin paljon ihmisiä liikenteessä, koska ovat saaneet joululahjarahoja ja ovat kyllästyneet rötväämiseen. Joten sanoisin, että tapaninpäivänä saattaa olla hieman hiljaista, kun jengi on darrassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ainakin Tampereella 25.12. on tyypillisesti vuoden parhaita baaripäiviä, jolloin on erittäin paljon ihmisiä liikenteessä, koska ovat saaneet joululahjarahoja ja ovat kyllästyneet rötväämiseen. Joten sanoisin, että Tapaninpäivänä saattaa olla hieman hiljaista, kun jengi on darrassa.

Tai sitten ne, jotka ovat maanneet mamman lihapatojen äärellä aaton ja päivän haluavat tuulettumaan. Uskoisin, että tapaninakin löytyy baareista jengiä.

Ainakin Tampereella 25.12. on tyypillisesti vuoden parhaita baaripäiviä, jolloin on erittäin paljon ihmisiä liikenteessä, koska ovat saaneet joululahjarahoja ja ovat kyllästyneet rötväämiseen. Joten sanoisin, että tapaninpäivänä saattaa olla hieman hiljaista, kun jengi on darrassa.

Hyvä baaripäivähän on sellainen, jolloin porukkaa on mukavasti liikkeellä, muttei niin paljon, että olisi tungosta ja joka paikassa pitäisi seistä. Vaikka on tässä kyllä yhdelle talvelle jo melkein riittävästi baareiltukin.

Joka on lainattu legendaarisesta elokuvasta Kwai-Joen Silta
]

Joka on lainattu.

[video=youtube_share;xvWLMkxSwIo]http://youtu.be/xvWLMkxSwIo[/video]

- - - Updated - - -

Hyvä baaripäivähän on sellainen, jolloin porukkaa on mukavasti liikkeellä, muttei niin paljon, että olisi tungosta ja joka paikassa pitäisi seistä. Vaikka on tässä kyllä yhdelle talvelle jo melkein riittävästi baareiltukin.

Parhaat baaripäivät on tammikuussa, ku on rauhallista joka paikas. Juhannus on myös ihan metka.

No sun pitää kesällä tulla sitte roksin terassille ku olen sielä piipahtamas.

Back
Ylös Bottom