Tarttuva vihellys tässä.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyödyllinen day after -sunnuntai jälleen. Nukkunut varmaan 12h tästä päivästä, ja nyt kun nukkuminen alkoi kyllästyttää, niin lähdin hakemaan pizzaa.
Miten teidän hillumiset suijui?
Oli ihan mukava ilta, eli missasit paljon :dance:
Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä
Uskoisin että on. Jos ei muita niin mä voin uhrautua :D
Jos Lahteen asti tulet, niin on kyllä hatunnoston arvoinen temppu. Ja ehkä aavistuksen surullista ja säälittävää.
Mahtaako tapaninpäivänä olla ihmisiä baareissa? Koskaan en yhtenäkään joulunpyhänä ole ollut, mutta tänä vuonna voisi harkita ainakin pikaista pistäytymistä
Tarttuva vihellys tässä.
Ainakin Tampereella 25.12. on tyypillisesti vuoden parhaita baaripäiviä, jolloin on erittäin paljon ihmisiä liikenteessä, koska ovat saaneet joululahjarahoja ja ovat kyllästyneet rötväämiseen. Joten sanoisin, että Tapaninpäivänä saattaa olla hieman hiljaista, kun jengi on darrassa.
Ainakin Tampereella 25.12. on tyypillisesti vuoden parhaita baaripäiviä, jolloin on erittäin paljon ihmisiä liikenteessä, koska ovat saaneet joululahjarahoja ja ovat kyllästyneet rötväämiseen. Joten sanoisin, että tapaninpäivänä saattaa olla hieman hiljaista, kun jengi on darrassa.
Joka on lainattu legendaarisesta elokuvasta Kwai-Joen Silta
]
Hyvä baaripäivähän on sellainen, jolloin porukkaa on mukavasti liikkeellä, muttei niin paljon, että olisi tungosta ja joka paikassa pitäisi seistä. Vaikka on tässä kyllä yhdelle talvelle jo melkein riittävästi baareiltukin.
Parhaat baaripäivät on tammikuussa, ku on rauhallista joka paikas. Juhannus on myös ihan metka.
No sun pitää kesällä tulla sitte roksin terassille ku olen sielä piipahtamas.
Mä oon päättänyt mennä jouluaattona salille, ihan piruuttaan. Saa nähdä onko siellä muita hölmöjä.