Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2: Ei jumalauta :lol2: Miksei meillä oo tommosta perinnettä :D Varmaan kävisin tuikkaa tuleen joku vuosi jos ei muut ehtis ensin :D
- - - Updated - - -
Perkele. Parempaa musiikkia ei juurikaan ole tehty, joten turha laittaa mitään enää tämän jälkeen jos ei halua julkisesti häpäistä itseään. Örgh
Joku vois ajaa nää viimeiset 200km mun puolesta. Kauhea olo ja selkä ihan paskana. :itku:
Mä voisin jos neuvot vieressä miten ajetaan.
"Mistä tätä ajetaan?" Kuulostaa vähän sellaiselta Thelma ja Louise -meiningiltä...
Kyllä se on vaan mukavaa hommaa, kun otin ihan treenin kannalta![]()
Et usko tuohon itsekään. Muuttaminen on aivan saatanallisen kamalaa hommaa, kaikissa olosuhteissa ja tapauksissa.
Mä en ymmärrä miks kaikki pitää ylipäätänsä paskoo? Mut sitäkään mä en ymmärrä et miks toi aina joka vuosi laitetaan pystyyn ku kuitenki sen joku tuikkaa sen tuleen.
Minä syön tänään lihapiirakan. Syntistä.
Eli kuulostaa hyvältä :D Saanko mä sit blokata matkan varrelta oman pritt prätin?
Oma pritt prätti... no katoki että on sitte keleponen ettei tartte vauhista pukata ulos ku et tykkääkää.
En ymmärrä lumen ja humalan yhteyttä mutta ei se mitään. Multakin puuttuu sonni vierestä, luojan kiitos.